ثمره الگوبرداری از ائمه اطهار، تربیت حاج قاسم است/ خدمات سپاه به پیروزی های چشمگیری منجر شد.


زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1813863

حجت الاسلام صباغیان گفت: در انقلاب اسلامی، فرماندهان بسیج و ارتش همواره از امام این انقلاب الگوبرداری کرده اند و حاصل آن تربیت بزرگانی چون پاسدار، جانباز و شهید حاج کاسم سلیمانی بوده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن صباگیان امام جمعه زیرکوه به مناسبت عید سعید فطر و روز پاسدار و جانباز در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، اظهار داشت: این روزها در سال 1380 به ثمر رسیده است.

وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به راستی انقلابی است، بسیج و تفکر اسلامی برآمده از اندیشه اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و اندیشه ائمه درود بر آنان است. بسیج و سپاه نیز مصداق بارز تفکر مقاومت در برابر ظلم و ظلم و از سوی دیگر شفقت و مهربانی با توده مردم برگرفته از آیات قرآن است. یعنی در برابر دشمنان با صلابت و استوار و چون کوهی مستحکم، اما در برابر مردم متواضع، همراه و غمگین و در مواقع ضروری، همیشه در صحنه است و به مردم کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه الگوی این پاسداران باجی و انقلاب، وجود مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، امیرالمؤمنین علی علیه السلام و سایر ائمه هستند، افزود: دارند. همواره از وجود مقدس شهدا الگو گرفته و شعار عملی آنان، ستاد ذلت من و مبارزه 24 ساعته با استکبار و طاغوت جهانی بود.

امام جمعه زیرکوه گفت: در انقلاب اسلامی همواره فرماندهان بسیج و ارتش از امام این انقلاب الگوبرداری کرده اند و حاصل آن تربیت بزرگانی چون حاج کاسم سلیمانی است که پاسدار، جانباز و جانباز است. شهید

صباغیان گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با محوریت سپاه و بسیج پیروزی های چشمگیری را برای نظام به ارمغان آورده است. این خدمات از جمله در دوران مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس، در سازندگی کشور پس از جنگ و همچنین در حفاظت از حرم و حرم اهل بیت (ع) و در کمک به محرومان و مستضعفان و وجود بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل به وضوح نمایان است، البته اینها بخشی از دستاوردهای بزرگ و پیروزی های متعدد سپاه در عرصه های مختلف به ویژه در برابر دشمنان انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز دستاوردهای بزرگ انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی در عرصه های منطقه ای و بین المللی فراوان است و این کشور در بسیاری از مسائل از جمله علم، پزشکی، فناوری نانو، دفاع و فناوری در منطقه و بسیاری از عرصه های بین المللی است. ” او در رتبه بسیار بالایی قرار دارد.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت: عبدالله وجنتوا طاغوت: هدف از بعثت انبیا حاکمیت مطلق خداوند بر جهان و دوری از طاغوت از مخالفت با ظلم و استکبار است. از جهان.

صباغیان گفت: سیره این بزرگواران نیز امر به معروف و نهی از منکر برای ایستادگی در مقابل ظالمان زمان و تربیت انسان های مومن بود.

وی گفت: امام سجاد علیه السلام با معنویت و اخلاق خود همراه با سلاح ایمان و نوشته های سجادیجه و البته تربیت بندگانی که پرورش داد، توانست نقشه های دشمنان زمان خود را خنثی کند. بنی امیه اکنون نیز جوانان انقلاب شکوهمند اسلامی باید از امام سجاد علیه السلام و نهضت اباعبدالله الحسین و سایر ائمه اطهار در عرصه های مختلف الگو بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید