با حذف هشتگ آری در روز جمهوری اسلامی ایران ناتوانی دشمن را به نمایش بگذارید/ ملت ایران به آرمان های انقلاب پایبند است.


ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818928

حسینعلی شهریاری گفت: در 12 فروردین نظام جمهوری اسلامی ایران با رای حداکثری مردم برپا شد. دشمن نمی تواند با حذف هشتگ «بله» موضوع را روشن کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با عصر هامون اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان قسم خورده زیادی دارد. حذف هشتگ “بله” می تواند چهره مشکل را که توهم بیش نیست، پاک کند.

وی افزود: دشمنان نمی خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را ببینند و معتقدند که می توانند این موضوع را کم اهمیت جلوه دهند، شاید بتوانند موضوع اصلی را روشن کنند، اما مردم ما ثابت کرده اند که همیشه در کنار آن هستند. حکومت. و در 12 فروردین 58 بیش از 98 درصد مردم ایران پای صندوق های رای آمدند و به جمهوری اسلامی رای دادند.

نماینده مردم زاهدان گفت: خون های زیادی پای این نظام و انقلاب ریخته شده است، 250 هزار شهید و جانباز هشت سال دفاع مقدس داریم و علاوه بر پاسداشت مقدس، توطئه های دیگری نیز در برخی وجود دارد. شهرها و افراد زیادی کشته شده اند.

وی ادامه داد: هدف همه این توطئه ها نظام جمهوری اسلامی ایران بود که دشمنان هرگز موفق نشدند و جمهوری اسلامی به یک نیروی نظامی جدی تبدیل شده است که هیچ کشوری در دنیا جرات وارد شدن به درگیری نظامی با آن را ندارد. جمهوری اسلامی.» وجود نخواهد داشت.

شهریاری تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند مشکلات اقتصادی ایجاد کنند و از این طریق به مردم ما فشار بیاورند. البته از اقداماتی که در این زمینه انجام می شود ناامید خواهند شد و ملت ایران با اقداماتی که انجام می شود پیروز خواهد شد.» مشکلات اقتصادی روز به روز کمتر می شود و ما در کشوری فضایی را ایجاد می کنیم که همه به جمهوری اسلامی ایران افتخار می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید