فرهنگیان و دانش آموزان به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب پایبند خواهند بود.


ساعت: 10:43
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900330

بیانیه وزارت آموزش و پرورش در محکومیت اغتشاشات اخیر؛

وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ای ایجاد ناامنی و رفتارهای ضد دینی توسط مستکبران و فریبکاران را که زمینه ایجاد اختلال در روند آموزشی آینده سازان کشور عزیزمان را فراهم می کنند، محکوم کرد و اعلام کرد: معلمان و دانش آموزان همیشه مشغول و مشغول هستند. به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب پایبند خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ای ایجاد ناامنی و رفتارهای ضد دینی توسط مستکبران و فریبکاران را که زمینه ایجاد اختلال در روند آموزشی آینده سازان کشور عزیزمان را فراهم می کنند، محکوم کرد و اعلام کرد: معلمان و دانش آموزان همیشه مشغول و مشغول هستند. به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای انقلاب پایبند خواهند بود.

در متن این بیانیه آمده است: استکبار جهانی که در طول تاریخ با مقاومت و مبارزه مردم عزیز ایران اسلامی مواجه بوده است، پس از درماندگی و ناامیدی در مواجهه با روحیه انقلابی، میهن پرستی و مقاومت مردان و زنان آزادیخواه این مرز و بوم، باز هم چهره یک مدافع حقوق بشر قلابی و ظاهری است که با ایجاد هرج و مرج، بی نظمی و آسیب رساندن به مجلس عوام خود را نشان داده است.

اما ملت نجیب، مجاهد و عدالتخواه ایران اسلامی، همچون همیشه در تاریخ، با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب اسلامی، از ارزش های ایرانی و اسلامی دفاع و حمایت کردند. با حضور حداکثری و به موقع، نقشه واهی خود را باطل کردند.

در این میان جامعه انقلابی و بصیر فرهنگیان محترم همراه با دانش آموزان عزیز با شروع یادگیری حضوری و بازگشایی مدارس با حضور پرشور و آگاهانه در کلاس های درس راه ارتقای دانش و مهارت را در پیش گرفتند و باعث سربلندی آنان شدند. عقلانیت و شعور نیز نشان دادند که همیشه فداکار و پایبند به آرمان های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر خواهند بود.

وزارت آموزش و پرورش با محکومیت ایجاد ناامنی و رفتارهای ضد دینی توسط مستکبران و متوهمین که زمینه اخلال در روند آموزشی آینده سازان کشور عزیزمان را فراهم می کند، از مربیان محترم و اولیای محترم انتظار دارد که اجازه ندهند. هوشیاری کامل زمان و فرصت یادگیری برای کودکان این کشور که در جریان شیوع ویروس کرونا به شدت آسیب دیده است، باید بیش از این کاهش یابد.

بی شک با حضور موثر دانش آموزان، فعالیت های آموزشی و پرورشی در سال تحصیلی 1402-1401 با قوت، جذابیت و تنوع بیشتری محقق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید