دشمن هشتگ جمهوری اسلامی ایران را تحمل نمی کند/ نظام سلطه برخلاف خواست ملت ایران نخواهد بود.


ساعت: 08:56
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818963

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:

گودرزی با اشاره به اینکه دشمن هشتگی به نام جمهوری اسلامی ایران را تحمل نمی کند، گفت: نظام سلطه برخلاف خواست ملت ایران نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با سفیرافلاک اظهار داشت: وعده خداوند این است که هر حرکتی که در راه اقامه عدالت و حمایت از مظلومان جهان ایجاد می شود مسیر خود را به سوی کمال و تکامل طی کند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که یک دولت کاملاً وابسته و نوکر آمریکا بر سر کار آمده بود، همه منافع کشور در اختیار مردم قرار گرفت. اتباع خارجی. و بر این کشور تسلط کامل داشتند «ایران با اتکال به خدا و رهبری امام خمینی(ره) قیام کرد و پیروز شد و امروز در مرحله دوم انقلاب همچنان با قدرت در مسیر خود حرکت می کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: روزهایی که جمهوری اسلامی ایران یک نظام نوپا و فاقد امکانات دفاعی و مولفه های قدرت بود نه تنها بر نظر ملت ایران، بلکه بر همه آزادی خواهان و حق طلبان گذشته است. وینگرها در جهان

گودرزی با بیان اینکه امروز دنیا ندای جمهوری اسلامی را شنیده و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمده است، گفت: راه.

وی گفت: اقدامات دشمن از جمله حذف هشتگ ها تنها باعث نابودی نظام ننگین سلطه می شود، نظامی که مدعی آزادی بیان و توسعه سیاسی است اما حتی هشتگ به نام جمهوری اسلامی ایران را تحمل نمی کند. یک نظام سلطه است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن نمی خواهد عزت جمهوری اسلامی ایران را ببیند و این اقدامات ننگ خود را به مردم جهان و به دنبال آزادی جمهوری اسلامی است. ایران.تا انقلاب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید