چالش اصلی نظام سلطه، الگوی حکومتی جمهوری اسلامی است/ سیاست بی ثبات سازی راهبردی دشمن


ساعت: 14:30
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920615

عبدالله ضیغمی با اشاره به سیاست بی‌ثبات‌سازی راهبردی دشمن در کشور گفت: دشمن با عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی در پشت سر این حرکت مقدس و خشن ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سرلشکر «عبدالله زیگمی» در گردهمایی 17 آذر در میدان شهدا ذهاب رشت اظهار داشت: حماسه حضور مردم گیلان در 17 آذر نماد عزت، استقلال، بصیرت مردم و مردم است. تا پایان مبانی اسلام و آرمان های انقلاب حفظ شود. زد و مردم ما برای آرمان های خود بیش از 42 سال ایستاده اند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در این سال ها هویت خود را از دست نداده و در مقابل فشارها ایستادگی کرده است، تصریح کرد: در 18 آذر نقشه های جنود شیطان نقش بر آب شد و محبت مردم به اهل بیت موجب سعادت ما شد. با وجود ولایت.» و این نعمت چالش اساسی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه روح و جان امام (ره) در میان ملت ایران جاری است و علیرغم برنامه ریزی ها، دشمن نتوانسته مسیر را منحرف کند. امام(ره) تصریح کرد: مستکبران از درون تلاش می کنند این کار را انجام دهند و با ساخت مستند و روایت های مختلف از مسیر انقلاب منحرف می شوند.

زیگامی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی، جنود شیطان هستند که در قالب امپریالیسم منحل شده اند، افزود: امپراتوری دروغ بر اساس جنگ روانی، شناختی و ادراکی سعی در تأثیرگذاری بر عقل و طرز فکر مردم به ویژه دارد. جوانان و تغییر شعور جوانان از طریق زبان اجتماعی و پژواک گفتمان سازش، اما ملت قهرمان در برابر جنگ روانی دشمن در برابر تولید ادبیات سازش مقاومت می کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از متفکران غربی اعتراف کرده است که هیچ کدام از سناریوهای آنها در ملت ایران محقق نمی شود مگر اینکه عده ای در داخل با ادبیات سازش ما را برای اجرای سازش یاری کنند، گفت: ملت ایران با قرار گرفتن در صحنه های این طرح آشکار و خنثی می کند

جانشین فرمانده کل قوا در ستاد رسانه ای سپاه تاکید کرد: ما با کسانی که با پرهای خود نفرت و یأس ایجاد می کنند مخالفیم و می دانیم که راه روشن است و باید با ایمان پیش برویم.

وی افزود: باید تفکر آمریکایی را از کشور و منطقه بیرون کرد چرا که نمی گذارند کشور در مسیر سعادت و آبادانی پیش برود و تفکر غربی راهبرد نظام مشکل گشا را راه نمی دهد. .

وی با بیان اینکه ملت ایران جملاتی را از حسین بن علی عاشورا آموخته است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تفکر عاشورایی و با اعلام گام دوم اقتصاد مقاومتی، رویکرد جهادی، دیپلماسی همسایه‌محور و نسل‌ها به دنبال افزایش قدرت است. تحول، امروز خود را با این توجیه می کنیم، یعنی نسل نخبه مؤمن فرصت ایجاد می کند.


اعلام گام دوم انقلاب عامل توانمندسازی است

وی با اشاره به اینکه اعلام گام دوم انقلاب عامل توانمندسازی است تا بتوانیم بر اساس دستاوردهای گام اول جهشی راهبردی به گام دوم داشته باشیم، گفت: اقتصاد مقاومتی می خواهد کشور را به سمتی برسانیم. رونق، و یکی از استراتژیست های اقتصادی غربی نیز تشخیص داد که تنها راه تزریق رونق به جامعه، اقتصاد مقاومتی است که باید متوقف شود.

جانشین فرمانده کل قوا در ستاد رسانه ای سپاه ادامه داد: اقتصاد مقاومتی نسخه اصلی دشمن است که بیش از سه دهه است اقتصاد کشور را ناامن و متزلزل کرده و کشور در حال قوت گرفتن است.

وی گفت: تا زمانی که ملت بر قله عزت ایستاده و احساس کند می تواند با جنود شیطان مقابله کند، همه راهبردهای دشمن با شکست مواجه می شود. ملت ایران ابرقدرت غربی را به چالش می کشد، بنابراین برای ما نقشه های مختلفی می ریزند.

دیگمی با بیان اینکه کشور توانایی و قدرت بقای مقابله با دشمن در جبهه های مختلف را به طور همزمان دارد، افزود: آنها قدرت بقای جمهوری اسلامی را درک نمی کنند، بنابراین باید مراقب باشیم. این قیام ها برای پایین آوردن ما از قله عزت است و در این صورت از قدرت دید و تیرهای ما می کاهد و ضربه های خود را به ما می زند.


سیاست دشمن در بی ثباتی راهبردی حول مسائل حل نشدنی

وی با بیان اینکه دشمن با راهبرد همه جانبه فشار، بی‌ثباتی حول مشکلات لاینحل، عملیات روانی و مدیریت افکار عمومی و نبردهای فضای مجازی، پشت سر توقف حرکت مقدس ملت است، تصریح کرد: یکی از راهبردهای اصلی آمریکایی‌ها است. علیه ملت ایران راهبرد همه جانبه فشار است و بدون جنگ فشار کوبنده را بر ملت تحمیل می کنند و از طریق پیوند زخم های کوچک یا ایجاد زخم های کوچک و ایجاد نظام، از طریق جریان نفوذ مشکلات زیادی را ایجاد می کنند. قادر به حل مشکلات نیست

دیگمی ادامه داد: دشمن با ایجاد تهدید، ملت را علیه نظام تهدید می کند زیرا می داند بنای تمدن اسلامی بر دوش این ملت است، بنابراین در جامعه احساس بن بست ایجاد می کند.

جانشین فرمانده کل قوا در ستاد رسانه ای سپاه ادامه داد: یکی از چالش های نظام حاکم این است که ایران با حاکمیت علوی و انبیا و ولایت در میدان ایستاده و الگوی لیبرال دموکراسی غربی را به چالش کشیده است. .

وی با بیان اینکه سه عرصه ملت ایران مورد هدف دشمنان قرار گرفت، اظهار داشت: قیام ملت در اغتشاشات سال های 78 و 88 نقشه ها را به هم ریخت و به عرصه دموکراسی روی آورد. امروز شورشیان سال 1367 در مقابل حضور آگاهانه ملت شکست خوردند، با تمام قدرت نفوذ، اطلاعات کشور را در اختیار دشمن قرار دادند و تحریم ها را بر اقتصاد هدایت کردند و بیش از 10 سال ملت ایران در معیشت بود. فشار ناشی از خیانت رهبران از سال 1988.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در ستاد رسانه ای سپاه با بیان اینکه دشمن متوجه شده است که عرصه نمادین و ارزشمند ملت را هدف قرار می دهد، افزود: عامل اصلی جایگاه ملت ایران ایمان و اراده الهی است. بنابراین مسئله حجاب که حاصل تدبیر و اتاق فکر نظام حاکم است، امری حیاتی است که ملت را متوقف کنیم، اما این راه روشن هر چه به سمت آفاق حرکت کند راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه دشمنان با ساخت فیلم عنکبوت مقدس به ما ایده داده اند و ماشین رویارویی با مردم ایران را به راه انداخته اند و با کار روانی زمینه را برای ایجاد صحنه امروز در خیابان ها فراهم کرده اند، افزود: دشمن امروز می خواهد. سربازان شرور خود را علیه ارتش خدا ساخته و تمام ظرفیت خود را با جنگ ترکیبی به میدان آورده است تا سیاست بی‌ثباتی را اجرا کند.

دیگمی با بیان اینکه اگر بصیرت نداشته باشیم در دام دشمن گرفتار می شویم، تصریح کرد: اقدام به موقع و جسورانه یکی دیگر از عوامل موفقیت در برابر نظام سلطه است و استمرار و پایداری لازمه تحقق وعده های الهی است.

وی با تاکید بر اینکه باید نیازهای واقعی جامعه و مردم به درستی درک شود، گفت: باید تمام کارایی خود را در عرصه اقتصاد و امنیت سوق دهیم، اختلاف طبقاتی را کاهش دهیم و با فساد و تبعیض مبارزه کنیم و بتوانیم توسعه درستی را در اختیار داشته باشیم. تفکر انقلابی روتین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید