الگوی حکومت داری جمهوری اسلامی، دشمن را به زانو درآورده است/ تلاش دشمن برای جلب افکار عمومی با حاکمیت مجازی


ساعت: 09:41
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912502

حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه الگوی حکومت داری جمهوری اسلامی دشمن را به زانو درآورده است، گفت: امروز دشمن دست خالی است و دیوانه وار به دنبال اثبات خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح طوس حجت الاسلام هادی صاحب کورانی گلستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی شب گذشته در مراسم معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرحس گفت: جمهوری اسلامی طلایدار الگوی جدید حکومت داری است. و به همین دلیل دشمنان شاهد رویارویی همه جانبه با این دولت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: این قاعده تهدیدی جدی برای جبهه باطل است. در یک نظریه حکومت دینی را مساوی با قهقرایی می دانند و مدل لیبرالی را که در غرب می بینیم ارائه می کنند، اما امام راحل حکم دینی را اعمال می کند و تأکید می کند که این الگو شامل پیشرفت همه جانبه زندگی انسان در عرصه مادی و معنوی است. بعد، ابعاد، اندازه.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی با ایجاد هرج و مرج سعی در نجات خود از غرق شدن دارند لذا از همه ابزار استفاده می کنند.

حجت الاسلام صاحب القرانی گفت: دشمن در آخرین قیام ها هر چه داشت به میدان آورد. عده ای در داخل با همراهی دشمن این آتش را شعله ورتر کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستاوردهای نظام تئوری دشمنان را باطل کرده است، گفت: بزرگترین پیروزی نظام اسلامی همین جوانان است که در عرصه های علمی، دفاعی به قدرت الهی تکیه می کنند. و صنایع نظامی . ، پزشکی و سایر جنبه هایی که ریشه دارد. شهید تهرانی مقدم خط جدیدی از راکت ها ایجاد می کند که دشمنان را به وحشت می اندازد.

وی تصریح کرد: دشمنان از ضعف های قوه مجریه سوء استفاده می کنند و با حاکمیت مجازی افکار عمومی را به خود جلب می کنند و اتهام آنها را به جمهوری اسلامی اختصاص می دهند.

حجت الاسلام صاحبقرانی بیان می کند: دشمن امروز دست خالی و دیوانه وار به دنبال اثبات خود است. آگاه باشیم که دروغ به دنبال اثبات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در مسیر دولت سازی هستیم، گفت: در این دولت سازی باید نقاط ضعف خود را پیدا و اصلاح کنیم. آنها را الگوی حکومتی اسلامی، جمهوری اسلامی امروز دشمن را به زانو درآورده است.

وی با بیان اینکه باید ویژگی های صحیح حکومت داری برای مردم تبیین شود، افزود: امروز به عنوان یک اولویت اصلی، امر تبیین جهاد باید اصالت داشته باشد و آنچه می دانیم بگوییم.

در پایان این مراسم حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی با صدور حکمی، حجت الاسلام مجید سیستانی دیزکندی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سرحس معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید