ارتش جمهوری اسلامی ایران ستون فقرات دشمن را به لرزه درآورده است

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795490

حجت الاسلام طیبی فر گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز ستون فقرات دشمن را به لرزه درآورد و این مهم از ولایت و توجه به حاکمیت الهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما از اول در پیروزی انقلاب اسلامی کشتی و بمب افکن داشتیم، قدرت داشتیم و آنهایی که عمل نکردند و بد عمل کردند الان می خواهند مشکلات را به رهبری ببرند تا خودشان ولایت الهی را قبول کنند.

وی ادامه داد: کسانی که قوت می گیرند و از نشانه های حاکمیت الهی هستند، باید وظایف متعددی را که خداوند مستقیماً بر عهده آنها گذاشته است مانند نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر را همواره در دستور کار قرار دهند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاکمیت الهی ویژگی های خاص خود را دارد و مانند حاکمیت عالم مادی نیست، زیرا حاکمیت ماهیت مطلوبی ندارد مگر اینکه حق یا باطل رد شود و حاکمیت نفی شود. موظف است زمینه را برای جامعه فراهم کند. رفاه

وی یادآور شد: برخی گفته اند که ما وظیفه نداریم مردم را به بهشت ​​برسانیم و باید بدانند که راه بهشتی بر عهده دولت است و امروز عده ای به دنبال بستن راه بهشت ​​هستند. “

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: آموزش، پرورش استعدادها و آگاهی بخشی باید به گونه ای باشد که افراد در تربیت و رشد فکری به جایی برسند که حافظ مشارکت و عدالت باشند چرا که خداوند این مأموریت را به عهده گرفته است. مردان و حاکمیت الهی باید توسط مردم شکل بگیرد.

وی گفت: نظام الهی باید مردم را به مشارکت و عدالت خواهی که از ویژگی های حکومت اسلامی است وادار کند و زمینه تحقق مردم سالاری توسط مردم میسر شود.

جانشین نماینده عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در بحث حاکمیت دین، گیرنده باید بداند که قبولی بهایی دارد و دشمن با حاکمیت دینی مواجه است و اگر بهای آن به موقع پرداخت شود، حاکمیت دینی برقرار می‌شود.

به گفته وی، در بحث حاکمیت دینی باید بهای آن به موقع پرداخت شود، همچنان که بهای توبه در واقعه کربلا دیر پرداخت شد و فایده ای نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر بیان کرده اند که در حاکمیت الهی اراده احدی جز اراده الهی که مظهر آن حضرت، معصوم و ولی فقیه است، حکمفرما نیست، پس اگر بر خلاف حاکمیت خداوند صحبت می کند. ولی فقیه رد صلاحیت و رد صلاحیت می شود خود ولی فقیه باید. جامعه باید به مسائلی که بیان می کند عمل کند.

وی با بیان اینکه عده ای هنوز معنای ولایت فقیه را درست درک نکرده اند، افزود: معتقدند ولایت فقیه به معنای حکومت بر یک نفر است، بنابراین فرقی نمی کند که قبلاً پادشاه بوده، حالا یکی دیگر حکومت می کند. ، و چنین نیست، او به اراده الهی اظهار و عمل می کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حکومت اسلامی با نگاه عدالت محور.

وی گفت: اگر کسی مسئولیتی بر عهده بگیرد و از این دایره خارج شود، یعنی در مقابل ولی فقیه بایستد، انحراف ایجاد می شود، چنانکه عده ای که غرورشان در گذشته بر آنها چیره شده و در مقابل فرمان ولی فقیه و رهبری گم شده اند. ظهور صغیر و بزرگ و گفتند ما مستقیماً ارتباط برقرار می کنیم و نیازی به ولی فقیه نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر گفت: این یعنی انحراف و انحراف وقتی می آیند اتفاق می افتد، بنابراین این ملاک و شاخص ماست که هرکس در کشور مسئولیت می پذیرد باید در اداره کشور بر اساس معیارها عمل کند.

وی گفت: یکی از جایگاه‌های سلسله مراتب حاکمیت الهی که بر اساس فرمان مقام معظم رهبری عمل می‌کند، سپاه پاسداران به همراه سایر نیروهای مسلح است و تمامی فرماندهان به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط فرماندهی معظم کل قوا منصوب می‌شوند. دفاع می کنند، آموزش دیده اند.» و در این سریال آموزش دیده اند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ارتشی مقتدر و توانمند با ویژگی های الهی داریم که به برکت مقام معظم رهبری خود را سرباز رهبری می دانند و به موفقیت های بزرگی دست یافته اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا برای ما مدرسه شدند از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و افزود: رتبه جهانی ما در جامعه به مکتب حاج قاسم نیاز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر همچنین از خدمات 40 ساله حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در سپاه پاسداران در استان های مختلف تجلیل کرد و گفت: .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید