ستون فقرات عقب ماندگی ارشاد گلستان به دلیل کمبود بودجه و ناکارآمدی / راه پرتلاطم عبور از کوران مشکلات گلستان ارشاد

ساعت: 15:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801653

حاشیه برای انتصاب مدیر جوان در ارشاد گلستان;

عقب ماندگی ارشاد به دلیل کمبود بودجه و ناکارآمدی، راه را برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دنبال تحول در فرهنگ، هنر و رسانه استان است، هموار کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; به نظر می رسد فرهنگ، هنر و رسانه از یوغ ناکارآمدی بیرون آمده اند. چهره های فرهیخته استان گلستان تصمیم گرفتند جوانی را که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منصوب کنند.

سالن مراسم مملو از علاقه مندان فرهنگ، هنر و رسانه بود. برگزارکنندگان مراسم با قرار دادن تمثال شهدا در بین مدعوین سعی کردند حداکثر فاصله اجتماعی را رعایت کنند اما باز هم سالن دیگر گنجایش نداشت و به همین دلیل عده ای بر روی صندلی های بیرون ساختمان نشستند. سالن

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی و امور مجلس و استان های فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت و مدیرکل جدید از سوی وزیر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گفته هاشمی رایت، وی نهمین مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور است که در دولت سیزدهم منصوب می شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده تا از جوانان انقلابی مجموعه حاکمیتی برای این مسئولیت استفاده کند.

اما انتقاداتی هم از سوی رهبری و هم از بیرون به انتصابات وارد شده و برخی از آنها به قبل از انتصاب محمد رعیت به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بازمی گردد.

چرا که برخی از فعالان فرهنگی و رسانه ای با ارزیابی زودهنگام از سیاست های دولت، راه را برای ورود سیاستمداران به فعالیت های این سهم فرهنگی استان باز کرده بودند، مانند دوره قبل که اصلاح طلبان بر رهبری و این موضوع تسلط داشتند. اهالی فرهنگ، هنر و رسانه.

همچنین به دستور مدیرکل جدید فرهنگ اسلامی و رهبری استان، ماموریت های مهمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد که می توان با شناسایی و استفاده از ظرفیت جوانان مبتکر و انقلابی و تقویت آن، اقدام کرد. قدرت فرهنگ و هنر رهبری

8e2f4133 ed6b 4bbf bac2 b166ccd491f5 خبر خاکستری

سوالی که در حاشیه مراسم امروز از سوی یکی از افرادی که سال هاست در این عرصه فعالیت می کند مطرح شد، علی کبیر با وجود اینکه در برنامه های امروز خداحافظی و ارائه نشد اما از فضیلت دختران یانکی گریزی زد. مدیر آسانسور یکی از دوستان گفت شما جای مدیر قبرستان را گرفتید.

نبود راهنمایی به دلیل کمبود بودجه و ناکارآمدی، مسیر سختی را پیش روی مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار داده است و این مشکلی است که اکثر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به آن اذعان دارند و شاید ناشی از همین مسائل باشد. فرهنگ و ارشاد اسلامی با کمک و دعا و اذن مادرش وارد عرصه خطرناکی شد که مخالفان هنوز برای انشعاب و آسیب رساندن به دولت نوپا تلاشی نکرده اند و آن هم برای مدیرکل فرهنگ اسلامی و ارشاد و رسانه های استانی مشکل دارد.

سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی و امور مجلس و استان های فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشت و مدیرکل جدید از سوی وزیر به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

به گفته هاشمی رایت، وی نهمین مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های کشور است که در دولت سیزدهم منصوب می شود و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش کرده تا از جوانان انقلابی مجموعه حاکمیتی برای این مسئولیت استفاده کند.

شاید یکی از مسائلی که در این ایام رهبری به دکتر جوان گوشزد شده که باید در قلب رنجور حوزه فرهنگی استان یک عمل بزرگ انجام دهد، استفاده بیش از پیش از جوانان مبتکر و انقلابی در کنار خود برای تقویت است. راهنما بدون توجه به هنرمندان این عرصه و هدایت شدن امکان پذیر نیست.

رسانه ها در مدیریت خرچنگ هنوز نتوانسته اند از سبد محدود دستورالعملی که تنها از بودجه و یارانه های دولتی تغذیه می شود خارج شوند و شکایت آنها می تواند آسیب های جبران ناپذیری را در حوزه اطلاع رسانی وارد کند.

به هر حال کارگردان جوان این روزها رسالت مهمی در پیش رو دارد که بخشی از آن برگرفته از تجربه فکری ایجاد شده در پیکره عظیم فرهنگ و ارشاد اسلامی است که نشان می دهد این گروه به دلیل کمبود منابع، قادر به مدیریت منابع نیستند. بودجه داده می شود.

356ce8e2 2ea6 4326 b320 826efb511b8d خبر خاکستری

مضمونی در سخنان خود به موضوع اشاره کرد و گفت: فرهنگ چیزی جز ذهنیت حاکم بر رفتار ما نیست و ما در مجموعه رهنمودها کارمند شما هستیم و شما عزیزان که در کنار افراد در بدن هستید باید با هم کمک کنید. ، برای ساختن این منشن ها و این نگرش ها این رفتار را به فرهنگ تبدیل می کند.

گلمرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آک کالا در مجلس شورای اسلامی این روزها ضربه خوبی به کارگردان جوان زد و این توصیه پیامبر گرامی اسلام (ص) به ابودر بود که این را ارزیابی کند. پنجره فرصت . افسوس که در پایان دوره، دهانش را نمی بندد و یا عملش باعث نمی شود که جوانی مثل امروز از هیئت حاکمه به دادگاه بیاید و شعر سعدی را بخواند که «دوران بقای بیابان به پایان رسیده است. تلخ و شاد، زشت و زیبا گذشت. فکر ظالمی که ما را آزار می دهد. کنار گردنش بایست و ما را ببخش.

اما برای موفقیت در این کوری، مشکلات دهقانان مسیری پر پیچ و خم و پرتلاطم دارد که بدون تقریب قطعاً تحول و رخداد میمونی در این نهاد فرهنگی استان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید