تمرکز یمن بر ستون فقرات اقتصادی عربستان/ بیداری ملت ها توطئه های غرب را خنثی می کند


ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817999

عامری گفت: یمن زمانی بر ستون فقرات اقتصاد عربستان سعودی متمرکز بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری به سفیرافلاک گفت: انصارالله یمن به مناطق مسکونی حمله نمی کند، بلکه ستون اقتصادی عربستان را هدف قرار می دهد که ستون فقرات اقتصادی غرب نیز محسوب می شود. امروز عربستان تمام تلاش خود را می کند، «برای نجات غرب استفاده شد، اما به لطف خدا جبهه مقاومت پیروز است.

وی افزود: عربستان قصد کمک به غرب را دارد و این همه حملات و توطئه های عربستان، محور مقاومت و یمنی های آزاد شده را تحمل نمی کند و سال ها بوی باروت در آسمان شهرهای یمن می پیچید، اما امروز مقاومت آنها در برابر دشمن منجر به امکانات زیر شد: حمله به عربستان سعودی، تأسیساتی که درآمدهای آن صرف کشتار ملت های مظلوم و بی گناه می شود.

یک تحلیلگر سیاسی غرب آسیا گفت: عربستان قصد داشت برای مدت کوتاهی یمن را پایین بیاورد و آن را تحت کنترل خود درآورد اما محاسبات آنها محقق نشد زیرا از بیداری ملت ها اطلاعی نداشتند.

عامری گفت: نیروهای یمنی پویایی و ترس از نهضت امام حسین (ع) دارند که آرزویشان شهادت است و شکست نخواهند خورد. هر روز او برنده می شود.

وی گفت: بر خلاف عربستان سعودی که کودکان را می کشد و به مناطق مسکونی حمله می کند، یمن زیرساخت های آنها را هدف قرار داده و با سلاح هایی که در اختیار دارد آنها را نابود می کند.

این تحلیلگر سیاسی غرب آسیا خاطرنشان کرد: زمانی غرب ادعا می کرد که بزرگترین سامانه ضد موشکی را در اختیار دارد، اما معلوم شد که دنیای غرب پر از هرج و مرج و پوچ است.

امیری گفت: بیداری ملت ها باعث می شود در مقابل هر ابرقدرتی بایستند و امروز محور مقاومت در مسیر موفقیت و پیروزی همبستگی حرکت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید