«آمادگی و پشتیبانی» نیروهای مسلح، ستون فقرات جبهه مقاومت است


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856190

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمادگی و پشتیبانی نیروهای مسلح، رکن اصلی گسترش توان دفاعی و اقدامات جمهوری اسلامی ایران و در سطح وسیع‌تر، ستون فقرات است. مقاومت جبهه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در نخستین همایش آمادگی دفاعی و پشتیبانی در مرحله دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز در دانشگاه افسری امام حسین (ع) برگزار شد، گفت: آمادگی و پشتیبانی از نیروهای مسلح. نیروها رکن اصلی است و اقدامات جمهوری اسلامی ایران و در مقیاس بزرگتر ستون فقرات جبهه مقاومت است.

وی ادامه داد: وقتی از گام دوم انقلاب اسلامی صحبت می کنیم مهم ترین ویژگی آن تمدن بودن آن است و شاخصه اصلی یک تمدن پیشگام بودن و داشتن سبک تفکر، هنر، دانش، فناوری و مدیریت است. . «در عرصه طلایی اسلام، جامعه اسلامی در علم، فرهنگ و فناوری پیشرو است، زمانی که در اروپا علم وجود نداشت، خواجه نصیر طوسی فاصله زمین تا ماه را اندازه گرفت، بنابراین ویژگی اصلی تمدن دارای الگویی است. در زمینه های مختلف

فرمانده کل سپاه گفت: برای اینکه اسلام صلاحیت لازم را برای ترسیم نظم نوین جهانی شکل ندهد، شاهد این جنگ همه جانبه علیه اسلام و کشورهای اسلامی خواهیم بود تا از ظهور تمدنی پیشرو جلوگیری کنیم. “

سرلشکر سلامی، پیشروی را رکن اصلی آمادگی دفاعی و پشتیبانی در گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: شاید ایده پیشرفت در آمادگی و نگهداری نظامی، در اختیار داشتن تجهیزات و انبارهای بزرگ باشد. میدان جنگ، اما همه چیز در حال تغییر است. «دنیا دنیای ارتباطات کامل در فضای واقعی است که در تمام جنبه های زندگی ما جریان دارد.

وی چابکی و تحرک را برای آمادگی و پشتیبانی دفاعی بسیار مهم دانست و گفت: آمادگی قوی محصول ذهن و تفکر قوی است. Done به معنای روشن کردن چرخه های حرکتی سیستم است.

فرمانده کل سپاه گفت: قدرت به عنوان یک انسان در حال پیر شدن است بنابراین نیاز به ترمیم و تجدید دارد. آماده است تا پلی بین علم و فناوری جدید و قدرت رزمی میدان نبرد باشد. آمد حرفه ای ترین و پیچیده ترین علم روز دنیا و علمی چند وجهی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه امروزه با ظهور تکنولوژی روز چهره جنگ و پدافند در حال تغییر است، گفت: بنابراین آمادگی مبتنی بر ادوات ثابت و بزرگ در مراحل اولیه هر جنگی محکوم به نابودی است. اگر به شهرک های منزوی تکیه کنید، در روزهای اول جنگ، حمایت خود را از دست خواهید داد. به همین دلیل است که امروز همه ارتش ها آماده توزیع در دستور کار خود هستند. نتیجه این مدل این است که ما به تحرک، بنابراین انعطاف پذیری و تحرک در سیستم های آماده نیاز داریم.

وی گفت: در جنگ به رهبری آمریکا علیه صدام در سال 1990، 36 پل از 37 پل ارتباطی عراق با کویت مورد حمله قرار گرفت و به دلیل سنتی بودن سیستم آموزشی عراق، نیروهای عراقی بدون پشتیبانی رها شدند و منهدم شدند.

فرمانده کل سپاه گفت: در سال 2003 عراقی ها هوشمندانه عمل نکردند، در برخی موارد سوخت تجهیزات آمریکا تمام شد و اگر عراقی ها پایگاه های آمریکا را تخریب می کردند با مشکل مواجه می شدند.

سرلشکر سلامی گفت: امروز هم در جنگ اوکراین حرکت کند روس ها با ضعف «آمادگی» همراه است، یعنی سیستم «آمادگی» با عملیات همخوانی ندارد. به همین دلیل باید تا حد امکان به خوداتکایی واحدهای کوچک توجه شود. آماد سیستم بزرگی است که وظیفه تامین قدرت را بر عهده دارد و آماد باید برای این حرکت فکری عمیق داشته باشد. مشخصه اصلی آمادگی، هوش است و در کنار این موفقیت ممکن نیست.

وی گفت: آمادگی قوی زاییده ذهن متفکر است بنابراین تامین و تولید نیرو بر عهده آمادگی است و در واقع آمادگی پل ارتباطی علم و فناوری و نیازهای عملیاتی در این حوزه است.

فرمانده کل سپاه گفت: گاهی فکر می کنیم اگر فضای صنایع دفاعی را در فضای بسته نگه داریم موفق می شویم و فضای استثنایی ایجاد می کنیم و چون این فضا رقیبی ندارد، نخواهیم داشت. رشد کند.» صنایع انحصاری اصلاً رشد نکرده اند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید