مجلس خبرگان رهبری ستون فقرات نظام/نهادی است که متضمن وفاداری مشترک ملت به نظام جمهوری اسلامی است.


ساعت: 08:05
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883383

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حجت الاسلام علیمرادی با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت همگانی ملت با نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مسئولیت این مجلس خطیر و عظیم است چرا که مسئولیت رهبری منتخب این مجلس است. مونتاژ بزرگ است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; دیروز سالگرد تشکیل اولین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در سال 62 به فرمان امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با را آرمان; وی گفت: موضوع رهبری در نظام اسلامی رکن اصلی تأسیس آن است و نهادی مرتبط با رهبری، نهاد مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این مجلس منتخب مردم است زیرا مردم اعضای این مجلس را تعیین می کنند و اعضای این مجلس نیز رهبر را انتخاب می کنند.

عضو حقوقی شورای نگهبان بیان کرد: این نهاد یکی از نهادهای کلیدی نظام اسلامی است و پس از این که مجلس امتحان خود را پس داد و بهترین رهبر حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای را برای رهبری این ملت برگزید.

نشست کارشناسان؛ ستون فقرات سیستم است

وی با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: صحت انتخاب که هر روز از رهنمودهای معظم له بیشتر نمایان می شود; بنابراین باید به گروه خبرگان رهبری نگاه کنیم، به نهاد کلیدی و ستون فقرات نظام نگاه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی گفت: یکی از عنایات بزرگ خداوند حکیم برای ملت مؤمن، شجاع و فهیم ایران، موفقیت در تشکیل مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان رهبری مظهر بیعت همگانی ملت با نظام جمهوری اسلامی است گفت: مسئولیت این مجلس خطیر و عظیم است چرا که مسئولیت رهبری منتخب این جلسه بسیار زیاد است.

گردهمایی خبرگان رهبری مظهر همبستگی ملت به نظام جمهوری اسلامی است

وی تصریح کرد: مسئولیت خطیر رهبری پاسداری دقیق و همه جانبه از هویت اسلامی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران و هدایت همه دستگاه ها به اهداف عالیه اسلام است و انجام این مسئولیت سنگین با حضور شایستگی در رهبری

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی تشخیص وجود و بقای این شایستگی ها در رهبری را بر عهده مجلس خبرگان رهبری دانست و ادامه داد: خداوند نمایندگان این مجلس را در وفای به این وعده و یاری عنایت فرماید. و حمایت رهبر معظم انقلاب و ادامه راه امام راحل. شایسته باشد

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انتصاب حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای به جانشینی امام راحل از افتخارات مجلس خبرگان رهبری است، گفت: در این راستا انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان جانشین امام راحل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید