علت لغو جلسه اعضای مجلس خبرگان رهبری با مدیریت: برای سهولت و وقتشان جلسه تشکیل نشد / احساس نیاز نکردند / اعضای مجلس خبرگان خواستند به آنها ندهید. زمان باید گرفته شود

علت لغو جلسه اعضای مجلس خبرگان رهبری با مدیریت: برای سهولت و وقتشان جلسه تشکیل نشد / احساس نیاز نکردند / اعضای مجلس خبرگان خواستند به آنها ندهید. زمان باید گرفته شود

روز جدید : اینکه اعضای خبره بروند و به حضورشان برسند، باری بر دوش ایشان (مقام مقام معظم رهبری) است که این هم بار سنگینی است، لذا خواستند وقت ایشان را نگیرند.

به گزارش روزنامه همدلی، یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری درباره عدم برگزاری دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری گفت: این دیدار برای راحتی و وقتشان برگزار نشد. از طرفی الحمدلله شرایط کشور به گونه ای است که بحث های جناحی تا حدود زیادی خاموش شده است. و به همین دلیل احساس نیاز نکردند.»

هاشم زاده هریسی نماینده مجلس خبرگان رهبری این موضوع را مطرح کرد.

آیت الله هاشم زاده هریسی در این باره می گوید: «علت خاصی وجود نداشت که نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در این مدت برخلاف دوره های گذشته به دیدار رهبری نروند. فقط چون مقام معظم رهبری در مورد مسائل مختلف صحبت می کردند، الان گفتگو را جایز نمی دانستند. چون صحبت های مهمی با عناوین مختلف دارند. به همین دلیل در این دوره گفتند بر دوش اعضای خبره است که بروند و ملاقات کنند.

هاشم زاده هریسی تاکید می کند که: «این جلسه برای راحتی و وقت ایشان برگزار نشد. از طرفی الحمدلله شرایط کشور به گونه ای است که بحث های جناحی تا حد زیادی خاموش شده و لذا احساس نیاز نکرده اند. در مجموع باید گفت که دلیل سیاسی خاصی برای عدم برگزاری این دیدار وجود نداشته است.

هاشم زاده هریسی درباره این اجلاس گفت: این نشست بی سر و صدا و بدون سوال خاصی برگزار شد. بیشتر وقت جلسه به مسائل تجاری اختصاص داشت. تمرکز جلسه بیشتر روی موضوع قانون انتخابات بود که بسیار سنگین بود. وی درباره مشارکت اعضا نیز گفت: حضور اعضا در این دوره خوب بود اما برخی از اعضا به دلیل بیماری نتوانستند در این دوره شرکت کنند.

هفته گذشته دهمین اجلاس دور پنجم مجلس خبرگان رهبری برگزار شد. اما در پایان این دوره برخلاف دوره های گذشته، اعضای مجلس خبرگان رهبری به دیدار رهبر انقلاب نرفتند. تا پیش از این رسم بر این بود که اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از پایان هر اجلاس سران به دیدار رهبری می رفتند و در این جلسات رهبر انقلاب برای اعضای مجلس خبرگان رهبری سخنرانی می کردند. اتفاقی که هفته گذشته بر خلاف روال عادی رخ نداد. همین موضوع باعث شد تحلیل های مختلفی در شبکه های اجتماعی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید