اعضای مجلس خبرگان رهبری بر ساماندهی فضای مجازی تاکید دارند



در جلسه امروز (پنجشنبه) شورای خبرگان رهبری، اعضا مجددا بر ساماندهی و توجه به مدیریت فضای مجازی و توجه به ارائه محتوای باکیفیت همزمان با توسعه فنی زیرساخت ها تاکید کردند.

تمرکز اعضای شورای خبرگان رهبری بر ساماندهی فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری موج


جلسه کمیته سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نشست کارشناسان صبح امروز (25 آذر) برگزار شد.

در این جلسه موضوع «فضای مجازی و مسائل پیرامون آن» با حضور سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کمیته سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری در پنجمین دوره این مجلس به دلیل اهمیت فضای مجازی، جلسات متعددی را به این موضوع اختصاص داد و با ارائه نقطه نظرات و دغدغه های نمایندگان مجلس خبرگان رهبری کارشناسان، خواسته های خود را از مسئولان این حوزه مطرح کردند.

در این نشست مجدداً اعضا بر ساماندهی و توجه به الزامات مدیریت فضای مجازی، توجه به ارائه محتوای باکیفیت و همزمان با توسعه فنی زیرساخت ها، ایجاد تعامل هر چه بیشتر در فضای مجازی تاکید کردند. در عرصه بین الملل و استفاده از تجربیات سایر کشورها در موضوع فضای مجازی، اقناع افکار عمومی، بر پروژه های مرتبط با این حوزه و حمایت زیرساختی و توسعه پیام رسان های داخلی برای ارائه خدمات در عرصه داخلی و بین المللی تاکید کردند.

در ادامه دبیر شورای عالی فضای مجازی با قدردانی از زحمات نمایندگان مجلس از صاحب نظران در موضوع فضای مجازی، ضمن تشریح برنامه ها و اقدامات این شورا و مرکز ملی فضای مجازی، به سوالات اعضای کمیسیون پاسخ داد.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.