زکی پور در نظر گرفته نشد، صحبتی از کانون توجه نشد، با شهبازاده مذاکره کردیم / لیست شروع نداریم. گل محمدی تصمیم می گیرد دستیار شود


ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855195

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: زکی پور در نظر گرفته نشد، صحبتی از نورافکن نیست، با شهبازاده مذاکره کردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم افتتاحیه مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی گفت: ایشان از نسل ما هستند، افتخار می کردیم چندین سال در کنار او در تیم ملی حضور داشته باشیم. امروز در خدمت ایشان بودیم، ایشان در بحث زیرساخت کارهای ارزنده ای انجام دادند، امیدوارم از این اتفاقات حمایت شود تا سایر ورزشکاران در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره واریز باشگاه به حساب شهرهدیو و همچنین بسته شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: پنجره به خاطر استوکس بسته شد، ما هر کاری می کنیم، بدهی را پرداخت می کنیم و می توانیم در صورت نیاز پنجره باز کنیم. .

وی در خصوص اینکه مذاکراتی با سجاد شهبازاده انجام شد و میلاد زکی پور از لیست خارج شد، گفت: با توجه به نیاز کادر فنی و نقاط ضعف سال گذشته، بازیکن جذب می کنیم. به محض نهایی شدن، تمامی بازیکنانی که توسط کادر فنی بررسی شده اند را اعلام خواهیم کرد.

محمدی در خصوص مذاکره با امید نورافکن گفت: او قرارداد دارد، ناگفته نماند نورافکن بازیکن توانمندی است اما نمی توانیم با بازیکنی که قرارداد دارد صحبت کنیم. میلاد زکی پور معاینه نشد اما صحبت از شهبازاده شد.

وی در مورد اینکه آیا انتقال زکی پور به دلیل فشار هواداران نبود یا از ابتدا در لیست نبود، گفت: وقتی اتفاقی نمی افتد دیگر در این مورد صحبت نکنیم. در نهایت، ما کمی حساسیت را در نظر می گیریم و سعی می کنیم هواداران خود را نیز راضی کنیم.

نایب رئیس پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل محمدی چک لیست ارائه کرده است، گفت: خیر، هنوز لیستی ارائه نکرده است.

محمدی در خصوص شایعه جذب بازیکن خارجی گفت: به بازیکن خارجی نیاز داریم، قطعا تلاش می کنیم بازیکنانی را که کادر فنی در نظر دارد بر اساس نیاز باشگاه جذب کنیم.

وی در خصوص جدایی داوید فنایی و سمت مربیگری دروازه بانان این تیم گفت: این موضوع نیز در حیطه وظایف یحیی گل محمدی بود. او از همان ابتدا به ما گفت که شخصا با اعضای کادر فنی صحبت خواهم کرد تا ببینیم به چه نتیجه ای می رسیم. تا اینجای کار به این نتیجه رسیده ایم که دیگر در خدمت فنای و رحیم پور (بدنساز تیم) نیستیم. به لطف هر دوی آنها سال های خوبی را با پرسپولیس سپری کردند و خیلی زحمت کشیدند. برایشان آرزوی سلامتی دارم اما متاسفانه امسال نمی توانیم به آنها خدمت کنیم. احتمال دیگر این است که گل محمدی تا 48 ساعت آینده باشگاه را به باشگاه معرفی کند تا بتوانیم مذاکره کنیم.

نایب تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی گفت: او تیم بزرگی است، قطعا تمام تلاش ما حفظ شأن سیدجلال حسین است، اگر خدا بخواهد با گفتن گل محمدی تصمیم خوبی خواهیم گرفت. و حسینی وجود دارد.»

محمدی درباره جدایی حامد لک و اینکه او اولین خروجی از پرسپولیس است، تصریح کرد: حامد یکی از دروازه بان های خوب ماست، او در دو سه سال اخیر جزو 5 گلزن برتر ایران بود. او همیشه کاندیدای تیم ملی بوده است اما با نقل و انتقالاتی که انجام شد قطعا به فکر آینده خود بود و دوست داشت جایی برای بازی برود. مطمئنا با توانایی هایش می تواند به هر تیمی کمک کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید