لیست سالم کپی لیست تیم ملی بود. به جز طارمی و آزمون، همه ملی پوشان در لیست او بودند! / مصاحبه محمدی با دینکا خطرناک بود


ساعت: 03:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۸
کد خبر: 1876638

در فیفا اگر من با تو بمیرم و تو بمیری مشکل حل نمی شود

نایب رئیس هیات مدیره تراکتورسازی گفت: ساغلام لیستی را به ما داده بود که تقریبا کپی لیست تیم ملی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حاتیر ندیب رئیس هیات مدیره تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تراکتورسازی گفت: گزینه اول ما قوی بود و برای فصل آینده بین او و باشگاه تراکتورسازی توافق شد. او به این تیم آمد، اما پس از پایان فصل که قصد افزایش نجومی داشت مبلغ قراردادش شد. به درک قبلی پایبند نیست. باشگاه تراکتورسازی هم به این موضوع اعتراض کرد و اعلام کرد که اتفاقی نیفتاده که می خواهید مبلغ توافق شده را 40 درصد افزایش دهید.

وی افزود: با این تفاسیر باشگاه حاضر شده مبلغی را به این توافق اضافه کند. توافق شد و قرارداد جدیدی امضا شد. او قرارداد را برای ساغلام و ایجنتش فرستاد و تلویحاً مبلغی را که ما نوشته بودیم تایید کرد اما از امضای قرارداد خودداری کرد و همان مبلغی را که از ابتدا از باشگاه خواسته بود را پس داد. تا اینکه تراکتور با اضافه کردن پول موافقت کرد. به ناچار باشگاه به سراغ گزینه های دیگر رفت و در نهایت از بین گزینه هایی که به تراکتورسازی ارائه شد، گوربن بردیف را انتخاب کردیم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا امکان توافق نهایی با بردیف وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: بردیف به ایران آمد و دیروز برگشت. دو روز در خدمت او بودیم و او مرد بسیار محترم و مربی معروفی در دنیای فوتبال و روسیه است. کسانی که فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال می کنند از امکانات آن آگاه هستند. مذاکرات ما بسیار خوب بوده است و امیدواریم یکی دو روز دیگر توافقات نهایی حاصل شود.

حاتیر درباره اینکه آیا خواسته های بردیف از سوی باشگاه تراکتورسازی پذیرفته شده است، گفت: مطالبات تقریبا نزدیک بود. این پروژه برای او بسیار مهم بود، چیزی که ما در تراکتور به دنبال آن هستیم. پروژه های باشگاه را برای او توضیح دادیم.

وی در خصوص اهداف باشگاه تراکتورسازی با توجه به اینکه الزامات هواداران این تیم به هیچ وجه موقعیتی نبود که فصل را با آن به پایان رساند، گفت: فصل گذشته اصلا شرایط خوبی نداشتیم و هواداران تراکتورسازی اذیت شدند. کمی، اما امسال هیئت مدیره مدونا تعدیل شده و بودجه باشگاه تقریبا دو برابر شده است. هدف ما قوی بودن و خدای ناکرده قهرمانی در لیگ است. به همین دلیل به بردیف رفتیم تا در این پروژه به ما کمک کند. ما به عنوان مدیران باشگاه باید بتوانیم ابزار لازم را در اختیار آن قرار دهیم.

نایب رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی درباره اینکه ساغلام از دو بازیکن تیم ملی یعنی کریم انصاری فرد و سعید عزت اللهی پرسیده است درست است: ساغلام لیستی به ما داد که تقریبا کپی لیست تیم ملی است. نمی دانم باشگاهی می تواند این بازیکنان را بگیرد یا نه، اما تقریبا همه بازیکنان تیم ملی در لیستش بودند به جز مهدی طارمی و سردار آزمون!

حاتیر در پاسخ به این سوال که آلین دینکا مربی دروازه بان های تراکتورسازی ظاهرا قراردادش را با پرسپولیس کامل کرده است، گفت: آلین سال گذشته با ما قرارداد 3 ساله و دو سال دیگر با تراکتورسازی قرارداد. او ایرانی نیست و قراردادش مطابق قوانین فیفا است. محمد محمدی امروز صحبت کرد اما نمی دانم با چه حسابی چنین مصاحبه ای کرده است. من کمی نگران بودم چون این مصاحبه خطرناک است. محمدی گفت منتظریم آلین فسخ کند و بعد قرارداد ببندد اما باشگاه پرسپولیس باید عواقب مشکل را بپذیرد. اگر جدایی آلین با تراکتورسازی غیر موجه است، مطمئن باشید که پرسپولیس باشگاهی است که مربی یا بازیکن را اغوا می کند و فیفا این را قبول ندارد.

وی ادامه داد: فیفا بلافاصله این باشگاه را اغوا کننده می شناسد مگر اینکه ثابت شود اشتباه کرده است. در این زمان پرسپولیس باید ثابت کند که ما آلن را اغوا نکردیم. اگر این موضوع ثابت نشود دو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس 100 درصد بسته می شود. برای پرسپولیس سخت است که در فیفا ثابت کند که آلن را اغوا نکرده است. اگر دوستان ماده 4 موسسه قوانین نقل و انتقالات فیفا را بخوانند دیگر چنین مصاحبه خطرناکی انجام نمی دهند. از دوستانمان در باشگاه پرسپولیس می خواهم کمی با دقت و حساسیت به این موضوع رسیدگی کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره تراکتورسازی در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی تصریح کرد: آیا مربی دروازه بان ها آنقدر ارزش دارد که یک باشگاه چنین ریسکی کند؟ فدراسیون فوتبال ایران این نیست که من بمیرم بلکه شما بمیرید موضوع حل می شود چون ما با فیفا کار داریم. محمدی مرد بسیار محترمی است و برایش احترام قائل هستم اما از آنها می خواهم که با حساسیت و دقت بیشتری رفتار کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید