سواری تمرینی پرسپولیس: صحبتی از برد 6 بردی استقلالی ها نشد

سواری تمرینی پرسپولیس: صحبتی از برد 6 بردی استقلالی ها نشد

گفته می شود یحیی گل محمدی در تمرین پرسپولیس صحبت درباره برد 6 گل استقلال مقابل هوادار، درکش مهدی کایدی، حسین حسینی یا هر سوژه دیگری از تیم رقیب در دربی آستانه را ممنوع کرده است.

تیم پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان به دیدار تیم چهاردهم مس کرمان رفت که این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان گل محمدی به پایان رسید.

پرسپولیس در آستانه دربی سه گل مقابل مس کرمان به ثمر رساند تا با روحیه به پیروزی برسد و حالا یحیی گل محمدی از بچه های تیمش می خواهد با انگیزه و عزت نفس بالایی که پیروزی مقابل مس کرمان در خانه به ارمغان آورد، کار کنند. به پیروزی دلخراش استقلال اهمیتی نمی‌دهیم.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی از بازیکنان باتجربه و بزرگسال تیمش خواسته است در آستانه دربی که مهمترین بازی پرسپولیس در این فصل محسوب می شود مراقب بازیکنان جوانتر باشند و اجازه ندهند آنها در حاشیه یا کنار زمین بنشینند. ..

با این حال یحیی گل محمدی در حال حاضر یکی از باتجربه ترین مربیان ایران محسوب می شود که می داند برد مقابل استقلال چقدر ارزشمند است. به همین دلیل او نمی خواهد چیزی را به شانس واگذار کند.

دیدگاهتان را بنویسید