هیچ صحبتی با برونکو در مورد تیم ملی نداشته ام/ بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند!


ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: 1301/09/22
کد خبر: 1917684

تیم جوانان نیز می تواند به جام جهانی صعود کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با برانکو ایوانکوویچ درباره تیم ملی صحبتی نداشته ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید میرشاد مجدی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شرایط تیم فوتبال جوانان در اردوی عمان اظهار داشت: در این اردو تمرینات تاکتیکی و بررسی کارهای فنی داریم، همچنین دو بازی دوستانه با تیم زیر 20 سال عمان داریم. در دستور کار، در دیدار اول یک بر صفر پیروز شدیم که بازی بسیار خوبی بود و امروز در بازی دوم مقابل این تیم شرکت خواهیم کرد. همه فوتبالدوستان می دانند که ما بدون 6 یا 7 بازیکن اصلی به این مسابقات آمدیم و امیدواریم اردوی بعدی خود را پس از بازگشت با بازیکنان اصلی خود برگزار کنیم و امیدواریم تا اسفندماه که اردوی ما برگزار می شود، همه همکاری های لازم را با ما داشته باشیم. مسابقات اصلی

وی ادامه داد: طی یک سال و نیم گذشته استعدادیابی در سطح کشور انجام دادیم و 11523 بازیکن زیر 17 سال و 9500 بازیکن زیر 20 سال را مشاهده کردیم که نتایج آنها نشان می دهد این دو تیم برای فینال آماده هستند. دارند این کار را انجام می‌دهند. نگرانی من این است که تیم‌های ما باید مانند تیم ملی بزرگسالان ما در همه زمینه‌ها از جمله کمک آموزشی، اردو، تغذیه و مکمل‌های ورزشی مجهز شوند و مطمئن هستم که فدراسیون فوتبال همانطور که تاکنون همکاری کرده است. نگران این دو تیم است مثل تیم بزرگسالان بیشتر خواهد شد و انشالله این دو تیم را در جام جهانی خواهیم دید.حضور این بازیکنان در جام جهانی به معنای حمایت از جام جهانی 2026 است. من مطمئن هستم که بسیاری از این بازیکنان، که بسیاری از آنها اکنون آشنا نیستند، اما در جام جهانی 2026 چیزهای زیادی در مورد آنها خواهیم شنید.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: در مورد تیم بزرگسالان من به عنوان عضوی از هیات مدیره فقط یک رای دارم اما مسئولیت صحبت یا انتخاب مربی بر عهده من نیست و کسی هم از من درخواست نکرده است. . ما در عمان هستیم و بازی جوانان در حال برگزاری است و آقای برانکو هم به عنوان سرمربی تیم ملی عمان که تا سال 2024 با این کشور قرارداد دارد در ورزشگاه حضور داشت و فقط یک سلام ساده و علیک سده داشتیم. به عنوان فردی که قبلا در ایران کار کرده است. و ما هیچ گفتگویی با او نداشته ایم، متاسفم برای کسانی که علاقه زیادی به گل آلود کردن آب و ماهی گرفتن دارند، نمی دانم چه کسی این خبر را به تهران داده است و من تکذیب می کنم و تیم ملی با برونکو بود. بحث نشده، محدوده اختیارات خود را می دانم و هرگز وارد اموری نمی شوم که به من تفویض نشده است.

مجدی در پایان خاطرنشان کرد: دیروز و روز گذشته با کادر فنی و مدیریتی تیم جوانان صحبت کردم، آنها یکسری دغدغه دارند که کتباً برایم ارسال کردند و مطمئناً پس از بازگشت به تهران تلاش خواهیم کرد تا آنها را برآورده کنیم. درخواست ها. زحمات زیادی برای این دو تیم انجام شده است و جا دارد از همه همکارانم که از یک سال و نیم پیش به عنوان استعدادیاب در کنار ما بوده اند تشکر کنم و همچنین از اعضای هیئت مدیره که تمام تلاش ما را انجام دادند تشکر می کنم. درخواست ها. با توجه به اینکه به فینال نزدیک می شویم نیاز به سوالات و تجهیزات بیشتری داریم که امیدوارم هم شورای عالی و هم رئیس فدراسیون به آن توجه ویژه ای داشته باشند. مطمئن باشید می توانیم این تیم ها را در جام جهانی ببینیم و به آنها افتخار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید