دشمن به دنبال آسیب رساندن به زیرساخت های اقتصادی کشور است/ مردم نگذاشتند دشمنان از آب گل آلود ماهی بگیرند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا سلیمی عضو کمیسیون ریاست مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد بی ثباتی در اقتصاد کشور پس از تحولات اخیر، گفت: امروز کشور درگیر جنگ ترکیبی است و جدای از حوزه شناختی، دشمن در حوزه اقتصادی نیز ورود پیدا کرده است و می خواهد زمینه را فراهم کند. شکایت و اعتراض به مردم در جهت ایجاد سوگیری در دانش جامعه.

وی ادامه داد: راهبرد دشمن در جنگ اقتصادی موضوع پیچیده ای نیست و به وضوح قابل درک است، بنابراین جنبه جدی این جنگ ترکیبی، اقتصادی است.

سلیمی اذعان داشت: عوامل داخلی دشمن از تمامی امکانات در این حوزه استفاده می کنند و اقدامات خاصی را برای رسیدن به اهداف خود دنبال می کنند، البته این موضوع تحلیلی نیست و بر اساس اخبار دقیقی است که به وضوح از قرارگاه دشمن شنیده می شود.

نماینده مردم دیلیجان و محلات خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که همان افرادی که شعارهای فریبکارانه فراوان می دهند تمام توان خود را به کار گرفته اند تا زندگی مردم را به هم ریخته و در این مسیر علاوه بر تحریک دشمنان خود به میدانی هم رسیده اند. ایجاد ناآرامی اقتصادی

وی افزود: در اغتشاشات اخیر به تعداد زیادی از اموال عمومی آسیب وارد شد و دشمن تلاش کرد تا ضربه ای وارد کند و اقتصاد کشور را از کار بیاندازد. مخالفان با استفاده از این فرصت اقدام به ایجاد جنگ داخلی و تخریب تمامی زیرساخت های اقتصادی و اجتماعی کشور کردند و توطئه عظیمی شکل گرفت.

سلیمی گفت: باید مراقب و هوشیار بود و البته زمانی که ضدانقلاب و مخالفان می خواستند از فرصت ها استفاده کنند با احتیاط آنها را کنار می زدند و اجازه نمی دادند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

عضوکمیسیون رئیس مجلس تاکید کرد: از مردم و مسئولان می خواهد که با شناخت دقیق تاکتیک های دشمن موضع گیری کنند و اجازه ندهند دشمن به راحتی نقشه های خود را در این حوزه دنبال کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید