گزارش مهسا امینی به زودی در صحن مجلس قرائت می شود/ انتشار اخبار جعلی و آسیب رساندن به افکار عمومی خواسته دشمن است.


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898083

جوخار گفت: گزارش های اولیه دریافتی حاکی از آن است که ضرب و شتم صورت نگرفته و آنچه امروز در فضای مجازی منتشر می شود قابل قبول نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص اقدامات این شورا در خصوص فوت مهسا امینی گفت: پیرو دستوری که ریاست محترم شورا در کمیته شوراها و امور داخلی کشور، در ابتدا با پلیس و دست اندرکاران این موضوع مصاحبه و گزارش اولیه اخذ شد.

وی ادامه داد: کمیته ای متشکل از سه نماینده مجلس، یک نفر از قوه قضائیه و دو نفر از کارشناسان حوزه نظارت مجلس تشکیل شد و این کمیته از امروز کار خود را آغاز کرد و برای دریافت گزارش کامل جلسه ای با مسئولان مرتبط با نیروی انتظامی برگزار کرد. مستند شد و مدارک ارائه شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس افزود: همچنین گزارش اولیه کالبد شکافی به پزشکی قانونی رسید و پس از آن کمیسیون تا فردا به کار خود ادامه می دهد تا بتوانیم گزارش را برای مرحله مجلس آماده کنیم.

جوکار تصریح کرد: اگرچه هنوز نمی توان به طور قطعی اظهار نظر کرد و باید منتظر تکمیل گزارش باشیم، اما گزارش های اولیه ای که وارد شده حاکی از آن است که تقلبی صورت نگرفته و آنچه امروز در فضای مجازی منتشر می شود قابل قبول نیست.

وی تاکید کرد: اقتدار پلیس باید در جای خود باشد و اگر فردی مرتکب تخلف شده است مقصر است و باید با او برخورد شود و کسانی که می خواهند پلیس را تضعیف کنند قابل قبول نیستند.

رئیس کمیسیون مشاوره و امور داخلی مجلس تصریح کرد: آنچه دشمنان می خواهند و امروز در فضای مجازی روی آن سخت کار می کنند، انتشار اخبار جعلی و کذب برای جریحه دار کردن افکار عمومی است.

جوخار افزود: البته ملت ما ملتی هوشیار است و این را در صحنه های مختلف ثابت کرده اند و هجمه های دشمنان ایران علیه نظام اسلامی باز هم مانند توطئه های قبلی ناکام خواهد ماند.

وی گفت: تنها خواسته ما این است که موضوع به صورت دقیق و شفاف بررسی شود و نتیجه را به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید