هدف از انتشار اخبار جعلی آسیب رساندن به افکار عمومی است


ساعت: 23:13
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898857

جوکار رئیس کمیسیون کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمن از انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی جریحه دار کردن افکار عمومی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه دشمنان در زمانی که این ملت آمادگی مقابله با دشمن را نداشتند نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را نابود کنند، اظهار داشت: در حال حاضر کشور ایران به یک بازیگر مهم در منطقه تبدیل شده است. و عرصه‌های بین‌المللی بین‌المللی شده و نابودی یا آسیب رساندن به چنین کشوری از عهده دشمنان این انقلاب خارج است.

وی ادامه داد: در 43 سال گذشته همه دشمنان و کشورهای استکباری جهان تلاش کردند تا آرمان هایی را که مردم برای استقرار آن انقلاب کردند، از بین ببرند و حتی برای رسیدن به این هدف در حالی جنگ تحمیلی کردند که کشور آمادگی نداشت. آنها به کشور تحمیل نکردند، اما نتوانستند به اهداف خود برسند.

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به اینکه مسئولان با جدیت و بدون جانبداری حوادث اخیر را پیگیری می کنند و در صورت تخلف قطعا با عاملان برخورد خواهد شد، گفت: زیر سوال بردن اصل نظام. و توهین به نمادهای این کشور به این بهانه اصلا منطقی به نظر نمی رسد.

جوکار بیان کرد: این مسائل بهانه ای است برای اینکه دشمنان اهداف اصلی خود را دنبال کنند که قطعاً یکی از آن اهداف معترض کشی است که دشمن دنبال می کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر بر برخورد قاطع با افرادی که قصد سرکشی دارند تاکید کرد و گفت: آنچه دشمنان می خواهند و امروز در فضای مجازی در این زمینه تلاش می کنند انتشار اخبار جعلی و کذب برای جریحه دار کردن افکار عمومی است.

جوخار گفت: دشمنان با این گونه اقدامات شگرف در بعد بین المللی برای آسیب رساندن به کشور و قدرت مذاکره آن برنامه ریزی می کنند که با هوشیاری و وحدت ملت به اهداف خود نخواهند رسید.

دیدگاهتان را بنویسید