تحریم رسانه ای شکست دشمن انتشار اخبار جعلی است


ساعت: 10:01
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920556

مهدیه آهوان گفت: صدای رسانه های انقلابی ایران قطع نمی شود و نمی شود و تحریم رسانه ای نشان داد که نفوذ رسانه های ما در اطلاع رسانی اخبار درست خشم دشمن را برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدیه آهوان دکترای علوم سیاسی و بین الملل در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: استکبار از آزادی اطلاع رسانی سرچشمه می گیرد اما با تحریم رسانه ها و حذف صدای حق ثابت کرد که همه ادعاهایش چیزی بیش نیست. دروغ.”

وی ادامه داد: غرب می خواهد آنچه را که می خواهد با رسانه ها و شبکه های مختلف به مردم برساند و اگر رسانه ای حرف آنها را زیر پا بگذارد و دست باطل آنها را برملا کند سعی می کند صدای حق را بردارد یا بایکوت کند.

اخوان افزود: این سناریو سال هاست که در حال شکست است زیرا حقیقت همیشه پیروز می شود و در نهایت مردم می فهمند و دروغ هایشان برطرف می شود.

این کارشناس تصریح کرد: در فتنه اخیر دشمن با استفاده از ابزارهای فتوشاپی و دروغ های مجازی سعی در تحریف واقعیت داشت اما مردم ما عاقلانه خط خود را از فتنه گران جدا کردند و این بار استکبار به تحریم رسانه ای منجر شد.

وی با بیان اینکه تحریم رسانه ای نشان دهنده ناکامی دشمن در انتشار اخبار جعلی است، گفت: دشمن با اغتشاشات مهسا امینی می خواست صدای زنان مسلمان را به گوش جهانیان برساند اما امروز زنان ما در عرصه های مختلف پزشکی، آموزشی و… درمان، مهندسی، علوم تجربی با علم خود و با حفظ حجاب صدای خود را به گوش جهانیان رساند، اما با درایت رسانه های انقلابی کشور دست دشمن چرخانده شد.

اخوان ادامه داد: صدای رسانه های انقلابی ایران قطع نمی شود و نمی شود و بایکوت رسانه ای نشان داد که کارآمدی رسانه های ما در اطلاع رسانی اخبار درست خشم دشمن و استکبار تلاش برای از بین بردن را برانگیخته است. صدای حقیقت که هرگز به هدف خود نمی رسد.

وی افزود: دشمن نمی خواهد رسانه های ما فریاد عدالت خواهی و استکبار ستیزی سر بدهند، بنابراین با تحریم رسانه ها صدای آنها را خاموش می کند غافل از اینکه دانشمندان ما نیز از تحریم رسانه ای خود فرصت سازی می کنند.

این کارشناس تاکید کرد: رسانه های انقلابی ما آنقدر تاثیرگذار بوده اند که دشمن به فکر تحریم آن افتاده است بنابراین مردم و اصحاب رسانه باید این بار را قدرتمندتر از گذشته ادامه دهند.

اخوان در پایان خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت و استقامت ایرانیان در دنیا زبانزد است و باید با حفظ این روحیه و تکیه بر دانش و استقلال مجازی تمامی نقشه های دشمن در جنگ سایبری را خنثی کنیم.


الهه ملاحسینی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید