تحریم رسانه ای نتیجه شکست اخبار جعلی دشمن است


ساعت: 14:47
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920348

موسوی زاده گفت: برای مقابله با تحریم رسانه ای دشمن باید اقدام تهاجمی انجام داد، حرکت به سمت مسئولان خبری کشور بهترین راه مقابله با نبرد رسانه ای دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمدرضا موسوی زاده مسئول بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: امروزه همه با واژه ای به نام رسانه غالب مواجه هستند.

وی ادامه داد: تمام تبلیغات رسانه‌های مسلط برای گمراه کردن افکار عمومی است که بخشی از آزادی خبر و اطلاع‌رسانی آزاد است، اما نشان داده‌اند که نظام حاکم و رسانه‌های وابسته و سهمیه‌های جریان غالب در حال تغییر هستند. مواضع در مقابل نشریه نیز. اخبار و رسانه‌هایی که مبتنی بر نگاه اصیل به اخبار موثق و بیان صحیح روایات باشند، ناتوان هستند.

موسوی زاده افزود: تحریم جریان حق به دلیل اینکه جریان تسلط بر بحث ایدئولوژی و انتقال تفکر آن و پایداری این تفکر قادر به تسلط بر همه افکار جهان نیست، بنابراین جریان راست اینقدر بزرگ است. و نورانی که جریان سیاهی و تاریکی برای اوست سخت است به همین دلیل ما را نهی می کند.

مسئول رسانه بسیج استان تصریح کرد: تحریم رسانه های ما نقطه قوت و قوام انتقال مکتب اسلام است و می توان گفت این انتقال انقلاب ماست، جریان غالب رسانه ای در مقابل آن ایستاده است. هیچ حرفی برای گفتن ندارد، او مجبور به تهدید، تحریم، ترور و امثال آن است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که رسانه های ما در مقابل این جریان چه باید بکنند، گفت: برای مقابله با تحریم رسانه ای دشمن باید اقدام تهاجمی داشته باشیم. مراجعه به مراجع خبری داخل کشور بهترین راه مقابله با نبرد دشمن و تحریم رسانه ای است.

موسوی زاده ادامه داد: امروز یکی از تهدیدها این است که رسانه های ما در جنگ روایی و جنگ شناختی که با آن مواجه هستیم، سیاست های فراتر از مرزهای ما را بیان می کنند، یعنی اقتدار داخلی را تضعیف می کنند و اقتدار را به خارج تسری می دهند. مرزها جابه جا شده و این ضعف و آسیب است.

این مسئول ادامه داد: به فضل الهی یکی از اقداماتی که در بسیج رسانه و اتاق فکر انجام می دهیم این است که چگونه و چه راهکارهایی برای تقویت و تثبیت آنها در بحث مرجعیت خبر داریم، بهترین مقابله آیا مخالفت هدفمند با جریان های رسانه ای است و چه خصومتی در پس خوش بینی آنها نسبت به رسانه ها نهفته است؟ خط رسانه ای انقلابی که قدرتش در داخل کشور است باید به این اصل خبری برگردد.

موسوی زاده تصریح کرد: تولید محتوا و انتشار اخبار درباره دشمن از روی دروغ است و برخی رسانه ها با چشم بسته منتشر می کنند، مثل طوطی که حرف می زند اما شعور انتخاب کلمات و بازی در میدان خود را ندارد. و آنهایی که فراموش نمی کنند و کسانی که مغرضانه کار می کنند.

وی ادامه داد: امروز رسانه های مومن انقلابی و معتقد به اخبار واقعی تمام تلاش خود را برای تقویت مرجعیت خبر در موضوع رسانه در داخل انجام می دهند، تنها راه حلی که می توان آن را یکی از اولویت های بحث جهاد و جهاد دانست. رسانه ها توجه کنید

این مسئول تاکید کرد: بحث تقویت مرجعیت خبر و بومی سازی رسانه ها با توجه به اینکه ما در یک نظام انقلابی هستیم و مکتب ما برگرفته از مکتب ائمه انقلاب و سیره ائمه معصومین(ع) است. ع) و قرآن، این چیزی جز نظر رسانه ای نیست. به خبر وفادار باشید: یکی باید به موقع باشد، دو، قبل از اینکه دشمن بخواهد میدانی کار کند، ما باید به تنهایی کار کنیم، سه، بدانیم که امروز رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولین که خادم اولیای خود هستند و زحمات و فعالیت ها را به خادمان می سپاریم و از طرفی نقاط ضعف را به بندگان می سپاریم تا آنها را بپوشانند و اصلاح کنند که این دو است. وضعیت راه.

موسوی زاده در پایان رسانه را راه ارتباطی خدمتگزاران و مردم دانست و خاطرنشان کرد: این رسانه انقلابی است. رسانه ای است که منطبق بر این سبک زندگی است، حرفی برای گفتن دارد و هرگز در برابر رسانه های مسلط سر تعظیم فرود نمی آورد و در مقابل آنها قرار نمی گیرد، حتی آنهایی که ذهنشان توسط آن رسانه شکل گرفته است، می تواند در صورت بروز این شرایط، تأثیر بگذارد و حرکت کند. ، دشمن چاره ای جز تحریم ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید