امروز با انبوه اخبار جعلی و باج خواهی در کشور مواجه هستیم/ حمایت واقعی از رسانه ها هدف دولت سیزدهم است.

ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801368

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حمایت اصیل رسانه ای هدف دولت سیزدهم است، گفت: امروز با انبوه اخبار جعلی و باج خواهی در کشور مواجه هستیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، ایمان شمسایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فصلی رسانه استان یزد با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم استانی و منطقه ای است، اظهار کرد: نگاه ما استانی و منطقه ای است اما نباید نگاه ملی و منطقه ای داشته باشیم. دیدگاه بین المللی، اما استفاده از ایده ها و اندیشه های استان ها را در نظر می گیریم.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حمایت از نشریات و رسانه های استانی از سوی دولت با جدیت دنبال می شود و می خواهیم در این دولت و سازمان های مردم نهاد، انجمن ها و خانه های پیشکسوتان و پیشکسوتان رسانه و رسانه ها کمتر به فعالیت بپردازیم. نقش نظارت و حمایت خود را ایفا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر رسانه ها کسانی هستند که خواهان اصلاح جامعه و بیان کاستی های مسئولان هستند و به دنبال رفع آن هستند، ابتدا باید اصلاح شوند تا بتوانند برای اصلاح مشکلات و چالش های مسئولان حرکت کنند.

شمسایی با بیان اینکه امروز با انبوه اخبار جعلی و باج خواهی در کشور مواجه هستیم، افزود: یک خبرنگار واقعی باید در این زمینه به صورت جدی فعال باشد، این بدان معنا نیست که در این زمینه به صورت پاره وقت کار نکند، بلکه باید در قالب افراد حرفه ای درگیر در فعالیت های خبری باشد.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید یکپارچه و یکپارچه باشند، افزود: هر چند تفاوت هایی وجود دارد، اما وحدت و یکپارچگی برای پیشرفت شغلی و شغلی باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد. “

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید