جنگ رسانه ای دشمن برای تضعیف روحیه مردم / اتفاقات اخیر نتیجه ناکامی دشمن در نفوذ به نظام است


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902799

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، آیت الله ناصری، امام جمعه یزد مبنی بر آغاز جنگ تمام عیار علیه ایران، گفت: دشمن از حربه تبلیغاتی و جنگ رسانه ای استفاده می کند و سعی در تضعیف روحیه دارد. تعداد زیادی از شایعات و اخبار نادرست مردم وجود دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله محمدرضا ناصری در گفتگو با یزدرسا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حوادث اخیر گفت: این جنگ یک جنگ تمام عیار است که علیه ما شروع شده و آمریکا و غرب همواره به امید رسیدن به آن تلاش کرده اند. صلح

وی افزود: حرکت و اقدام نیروی انتظامی برای مقابله با اغتشاشات و اغتشاشات بسیار زیاد بود و رهبر معظم انقلاب اسلامی تمامی موارد لازم را در زمینه اغتشاشات اخیر به خوبی و زیبایی بیان کردند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه عصر حاضر دوران جنگ نرم و جنگ رسانه ای است که دشمن برای رسیدن به اهداف خود از تاکتیک های مختلف استفاده می کند، تصریح کرد: دشمن برای تقویت روحیه سربازان خود از حربه های تبلیغاتی استفاده می کند. و از جنگ رسانه ای استفاده می کند و با حجم زیادی از شایعات و اخبار جعلی سعی در تضعیف روحیه مردم دارد.

ناصری تصریح کرد: دشمنان ما نمی‌توانند به این نظام نفوذ کنند، بنابراین می‌خواهند آن را تضعیف و نابود کنند، اما مردم ما چندین دهه است که در این راه مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند، البته رنج می‌برند زیرا عده‌ای فریب دشمن را خورده‌اند. و برای مردم مشکل ایجاد می کنند.

ایشان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فریب خوردگان و مغفولان و… را جدا کردند و با هر کدام به تناسب موقعیتشان صحبت کردند و راه را به آنها نشان دادند، افزودند: حجت بر همه تمام شد. و هر گروه و قشری وظایف خود را دارد.» آنها می دانند و اکنون باید به آنها عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه در این مسیر شهدا و تلفاتی از دست داده ایم، افزود: نیروی انتظامی، بسیج و مردم ما فداکاری کردند و توطئه هایی که در کشورهای مختلف کشیده بودند عملی نشد. “

ناصری با اشاره به اینکه رسانه های فارسی زبان با میلیاردها تومان دروغگویی، جعل و گمراهی مردم را بر عهده دارند، افزود: برخی از مردم هیچ اطلاعی از جنگ رسانه ای نداشتند و فریب آن را خوردند تا اینکه جنگ رسانه ای دشمن افشا شد و امروز تقریباً همه متوجه می شوند.» اینها کلاهبرداری هستند.

وی تصریح کرد: توصیه رهبری در گام دوم این است که به آینده نگاه خوش بینانه داشته باشیم بر این اساس همه باید از ناامیدی های بی مورد دفاع کرده و امیدوارانه جلو برویم چرا که مهمترین هدف دشمن دروغ گویی، کتمان ظواهر امیدوارکننده و در چهره چنین ما باید برای پرورش امید در خود و دیگران اقدام کنیم و رهبری این موضوع را به عنوان یک وظیفه مشترک مطرح کردند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمن در صدد تضعیف روحیه مردم و نشان دادن چهره شکست خورده انقلاب است، اما توصیه می کنیم این دروغ ها را باور نکنند و مسئولان نیز از رسانه های داخلی حمایت کنند تا دروغ های دروغگویان را بدنام کنند. دشمنان

ناصری آموزش و آگاهی بخشی در عرصه رسانه و فضای مجازی را بسیار مهم دانست و گفت: باید فریب ها و ترفندهای دشمن را در جنگ رسانه ای بشناسیم و با آگاهی بخشی در این عرصه روحیه خود را حفظ کنیم و ناامید نشویم. و از طرفی باید رسانه ای قوی و موفق در برابر رسانه های متخاصم داشته باشیم تا بتوانیم در فضای مجازی بر آنها غلبه کنیم.

وی افزود: مردم با شناخت تاریخ انقلاب اسلامی، شهدا، دستاوردهای انقلاب، تحریم های غرب و … می توانند روحیه امید خود را تقویت کنند و تاکتیک های دشمن را در طول بیش از 40 سال بشناسند. سال‌ها از انقلاب اسلامی می‌گذرد. ​​همواره تضعیف اخلاق مردم بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید