دشمن در جنگ نرم به دنبال تسخیر اذهان و تضعیف ارکان نظام است


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912488

سردار خرم دل در چهارمین رویداد تولیدی و محتوایی بسیج:

سردار خرم دل در چهارمین رویداد تولیدی و محتوایی بسیج با اشاره به اینکه دشمن در جنگ نرم به دنبال تسخیر اذهان و تضعیف ارکان نظام است گفت: برگزاری رویداد تولیدی و محتوایی ارزشمند و عملیاتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه عصر امروز 8 آبان ماه در افتتاحیه چهارمین رویداد تولیدی و محتوایی استان بسیج کهگیلویه و بویراحمد که در حسینیه برگزار شد. ثارالله شهر یاسوج با اشاره به اینکه این رویداد یکی از آثار ارزشمند و عملیاتی در سپاه است، گفت: دستگاه های اجرایی می توانند از فرصت و ظرفیت تولید چاربان رباد و محتوای بسیح برای ایجاد استفاده کنند. هم افزایی در تولید و اشتغال استان .

سردار حمید خرم دل غفلت از فضای مجازی را مهم و خطرناک ارزیابی کرد و گفت: باید با قدرت و جهاد وارد فضای مجازی شد تا گرفتار بحران نشویم چرا که این فضای لجام گسیخته بستر اصلی تهدید جمهوری اسلامی است. .

وی با اشاره به اینکه دشمن برای مردم کشورهای جهان سوم از تبیین و دروغ استفاده می کند، هنر را به خاطر هنر ارائه کرد و گفت: دشمن برای تکمیل جنایات شهدای تروریست شاهچراغ نیز عکس های شهدای تروریست شاهچراغ را در اینستاگرام مسدود کرد.

خرم دل با بیان اینکه دشمن از ابزار هنر و فضای مجازی استفاده می کند تا ذهن مردم را به سمتی که می خواهد ببرد و سینما، رسانه و فضای مجازی برای این مشکل در اختیار اوست، خطاب به بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: امروز فرصت داریم از انقلاب دفاع خواهیم کرد و گروه های فعال در فضای مجازی و هنرمندان با تولید و محتوای مناسب با قیام های دشمن مبارزه خواهند کرد.

فرمانده سپاه فتح فتح دین را الهی ارزیابی کرد و گفت: دشمن با طرح این موضوع که اسلام متعلق به اعراب است و قرآن به زبان عربی است، می خواهد دین زدایی کند و با استفاده از ابزارهای مذبوحانه نظام را به یک نقطه ضعف برساند. زمانی که کشور در اوج است شما هستید

این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا الگوست و اگر صحبت از ماهواره، موشک، کشتی های جنگی با سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و… باشد، از برکات انقلاب است. امروز ایران اسلامی است که ابرقدرتی مانند آمریکا را به زانو درآورده است، گفت: دشمن می خواهد کشور را از حرکت باز دارد و باید با تولید مناسب در مقابل دشمن ایستاد و زبان کشور باشد.

با اشاره به اینکه دشمنان به دلیل ترس از قدرت ایران به دنبال تضعیف ارکان قدرت در جمهوری اسلامی هستند و امروز با دستیابی به موشک مافوق صوت این ترس بیش از گذشته افزایش یافته است. ما هرگز نباید اسیر این ساخته های دشمن شویم و باید فضای مجازی را به نفع ارزش های انقلاب حاکم کنیم و حرکت با قدرت، ایمان و امید در این مسیر مقابله با دشمن مهم است.

فرمانده سپاه فتح کوگیلویه در برنامه افتتاحیه به مشکلات موجود در حوزه های مختلف تولید اشاره کرد که 23 تیم درگیر در این رویداد کار خود را آغاز کردند.

پایان پابهم/

دیدگاهتان را بنویسید