تسخیر ذهن ها؛ هدف دشمن در جنگ نرم


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898576

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پیشنهاد کرد؛

سردار خرم دل گفت: دشمن به این باور رسیده است که با جنگ سخت نمی توانند جمهوری اسلامی را از بین ببرند، بنابراین آشوب می کنند و در جنگ نرم به دنبال جلب افکار هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ، مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر و رتبه های برتر ناحیه مقاومت بسیج گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویار احمد و جمعی از کارکنان سپاه برگزار شد. نمازخانه این شهر .

سردار خرم دل فرمانده نیروهای فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: در کشور ما هر اتفاقی بیفتد دشمنان از آن سوء استفاده می کنند حتی سیل، آتش سوزی، زلزله و سایر بلایای طبیعی به نفع خود استفاده می کنند. . . ، اما آیا واقعاً باید بدانیم که برای چه چیزی پول می دهیم؟!

توطئه و برنامه تبلیغاتی دشمن علیه جمهوری اسلامی

وی افزود: اما چرا دشمنان ما هر روز یک برنامه توطئه و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه می اندازند؟ متأسفانه ما حافظه تاریخی کوتاهی داریم و به ندرت به گذشته تاریخی خود اشاره می کنیم، هرچند بحث جهاد تبیین در اینجا مطرح است که بسیار ارزشمند خواهد بود.

سردار خرم دل ادامه داد: در 200 سال گذشته تا سال 57; شاهان، وزرا، نیروهای نظامی و… همه در دست نظام استکباری بودند که در سال 57 با پیروزی انقلاب استقلال و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و اینگونه است که نظام سلطه نمی تواند ببیند که یک کشور. در دنیا این است که او روی پای خود بایستد.

فرمانده فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: استقلال یعنی اینکه کشوری خودش برنامه ریزی کند و خودش استفاده کند و پیشرفت کند و به کسی تکیه نکند. در کلام امام راحل بیش از 300 بار کلمه استقلال به کار رفته است، بنابراین شعار «نه شرقی نه غربی» مربوط به یک مرحله از انقلاب نیست، این شعار نه جغرافیایی و نه محدود و محدود به زمان و اراده است. ماندگار باشد، زیرا معنی و معنای عمیقی دارد.


معنا و جایگاه انقلاب اسلامی

سردار هورام دل تصریح می کند: قبل از انقلاب اسلامی دو بلوک آمریکا و شوروی رو در روی هم قرار گرفته بودند و جهان را بین خود تقسیم کرده بودند و بلوک غرب معتقد بود که دین در اداره جامعه نقشی ندارد و انقلاب اسلامی. آمد و دین و قانون خدا زنده شد.بشریت جریان دارد و جریان دارد.

فرمانده فتح کهگیلویه و بویار احمد گفت: قطعا اهداف و آرمان های انقلاب علیه استکبار است و هر روز ایران اسلامی آمریکای جهانخوار را دفع می کند در حالی که انقلاب اسلامی به دنیا صادر می شود. به برکت جمهوری اسلامی، اتفاقات خوبی در عرصه بین الملل رخ داد، هر چند اسرائیل اکنون در میان جغرافیای فلسطین محصور شده است.


الگوبرداری از نهضت مقاومت انقلاب اسلامی

وی افزود: باید توجه داشت که جنبش مقاومت از جمهوری اسلامی الگو گرفت و امروز جمهوری اسلامی 43 سال است که در مقابل استکبار جهانی ایستاده است. بنابراین انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی به همراه داشت. اما اکثر مردم اروپا از دولتمردان آمریکایی متنفرند و به عنوان مثال آلمان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان ارتش مستقلی ندارد و تحت فرمان آمریکاست و حتی ژاپن با این قدرت اقتصادی مستقل ندارد. ارتش و تحت کنترل آمریکایی ها اداره می شود، حتی برخی از کشورهای اروپایی بدون اجازه آمریکا جرات خروج را دارند.


مدعیان دروغین حقوق بشر؟

سارار هورمردل تصریح کرد: اما تنها کشوری که در دنیا حرف می زند و برای خودش برنامه ریزی می کند جمهوری اسلامی است. امروز مدعیان دروغین حقوق بشر دقیقاً بر خلاف حقوق بشر عمل می کنند و در عین انکار حقوق مرتکب جنایت می شوند. آنها زنان را به دلیل ارتکاب جنایات علیه زنان سرزنش می کنند هر روز اتفاقات وحشتناک بسیاری در غرب به نام حقوق بشر رخ می دهد، اما حتی یک صدایی از رسانه های آنها شنیده نمی شود.


عزت ایران آمریکا را به زانو درآورد

فرمانده فتح کهگیلویه و بویار احمد گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران خود را به عنوان یک الگو به جهانیان معرفی می کند و اگر از ماهواره، موشک، کشتی جنگی، سلول های بنیادی، انرژی هسته ای و… صحبت می کنید، اینها از برکات و برکات است. انقلاب و امروز اسلامی ایران است که ابرقدرتی مانند آمریکا را به زانو درآورد.


دشمن در جنگ نرم به دنبال تسخیر ذهن هاست

وی افزود: آمریکا در یک مقطعی 400 ناو جنگی در خلیج فارس داشت و امروز شرایط فرق کرده و نمی توانند وارد آب های ما شوند. بدانید که دشمن از هر فرصتی برای تخریب و تحقیر جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، زیرا دشمن معتقد بوده است که با جنگ سخت نمی‌تواند جمهوری اسلامی را از بین ببرد، لذا طغیان می‌کنند و در جنگ نرم به دنبال تسخیر اذهان هستند.

سردار خرم دل تصریح کرد: اما در بحث جهاد باید شفاف سازی شود چرا که این موضوع در روح و روان مردم اثر می گذارد.در خصوص حادثه اخیر (مهسا امینی) یکی از هنرمندان کشورمان نیز در توئیتی خطاب به برخی از مردم گفت: شما عاشقش هستید.دختر نسوخته و برنامه شما چیز دیگری علیه نظام اسلامی است.لازم به ذکر است که چندین هزار نفر توسط منافقین و دیگر گروه های تروریستی در این کشور کشته شدند.توجه کنید!


جهاد تفسیر امروز یک ضرورت انکارناپذیر است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویار احمد ادامه داد: برای مرگ این پیرزن (ملکه انگلیس) 6 میلیارد پوند هزینه شد و هیچکس حرفی نشنید! بنابراین ما نباید در حفظ ارزش ها و آرمان های خود سهل انگاری کنیم. ما طرفدار اهدای خون هستیم اما این جنگ هم جنگ است. دیگر اینکه جهاد امروز یک ضرورت مسلم است.


دشمن به دنبال ناامیدی مردان است

وی افزود: امروز فضای مجازی لجام گسیخته بستر اصلی تهدید جمهوری اسلامی است چرا که دشمن به دنبال یأس مردم است و همه ما موظف هستیم که هرگز قربانی این ساخته های دشمن نشویم و باید فضای مجازی را اداره کنیم. به نفع ارزش های انقلاب که مهم است با قدرت و ایمان و امید در این مسیر مقابله با دشمن گام برداریم.

سردار خرم دل تصریح کرد: هر چند در این جنگ که هر روز بزرگتر می شود اما باید با قدرت و هوشیاری و به موقع ایستادگی کنیم. تا جایی که دشمن فشار را زیاد می کند باید بدانید که ما الان در مسیر درست هستیم، تمدن غرب در حال فروپاشی است و دشمن در حرکت است و ما باید هوشیارتر باشیم.

وی بیان کرد: در پایان از زحمات همه بسیجیان در خصوص جشنواره مالک اشتر تشکر و قدردانی می کنم چرا که همه این اقدامات در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی است. یقیناً اجتماع اربعین حسینی امسال نویدی درخشان برای آینده امت اسلامی است.

عکس های تکمیلی را ببینید


27aa5297 4443 4c48 a4ca cb3404b31b27 خبر خاکستری


b2401ec1 5a3d 48c1 b50e efdd66a84927 خبر خاکستری


288ac2b2 80eb 4aa0 b0b3 94c2d6b9469e خبر خاکستری


77be2dc8 3780 412f ada3 ed573541f65a خبر خاکستری


f0036e64 f206 4659 bbb7 bd5a6f41cceb خبر خاکستری


52c0ef36 cded 443d 87af 5a9057506121 خبر خاکستری


a30f1c52 f647 4de5 a5a5 7831157c1e24 خبر خاکستری


b666d2c9 1ebc 4b3b 8887 bec9745c777b خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید