مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم، دلسردی مردم از نظام اسلامی است


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881857

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش، دلزدگی مردم از نظام اسلامی ایران را مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در چهارمین مراسم گرامیداشت مقام شامخ شهدای ناحیه درب قائم و گرامیداشت یاد و خاطره امیران شهید کاشان ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)آ)بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نشان دادند که دین دغدغه زبانشان نبود بلکه در اعماق جانشان نفوذ کرد.

وی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از برکت تلاش ها و جانفشانی های شهدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر رشادت ها و جانفشانی های شهدا نبود، انقلاب اسلامی ایران نداشت. در عرصه های مختلف پیروز شد.”

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی نیروی زمینی به شرایط نامناسب دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس با وجود تحریم های اقتصادی دشمن علیه کشورمان و نبود تجهیزات رزمی مناسب، توانستیم. برای پیروزی بر رژیم بعث عراق.

امیر سرتیپ پوردستانوی با بیان اینکه شهدا خالصانه و صادقانه وارد میدان جنگ شدند، گفت: این سنت الهی است که هرکس خالصانه با دشمنان اسلام وارد جنگ شود، خداوند او را یاری خواهد کرد.

وی با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان افزود: درست است که در دوران دفاع مقدس شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی داشتیم اما امروز با توطئه ها و ترفندهایی که دشمن علیه نظام اسلامی ایران طراحی کرده است. ، شرایط ما بسیار سخت تر و پیچیده تر از زمان جنگ است

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور ما در حال حاضر درگیر جنگ نرم است، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس درگیر جنگ تن به تن بودیم. جهاد اصغر، اما امروز دشمن درگیر جنگ نرم علیه عقاید و اعتقادات جوانان است. بنابراین باید مراقب نقشه های دشمنان باشیم.

او فساد را توسعه داد و تشویق کرد. تن فروشیب برده داری و زیر سوال بردن بنیان خانواده را از اهداف دشمن در جنگ نرم برشمرد و اظهار داشت: دشمن در جنگ نرم باورها و باورهای دینی جوانان کشورمان را هدف قرار داده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران: ناامید شده وی مهمترین هدف دشمن در جنگ نرم را گرویدن مردم به نظام اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن به دنبال بدبین ساختن مردم به انقلاب است.
سرتیپ پوردستانوی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند حرکت رو به رشد کشور ما را کند کند، خاطرنشان کرد: هر چه به قله نزدیک می شویم فشار دشمن بر کشور با روش های مختلف بیشتر می شود.

وی به روند رو به رشد اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره های شهدا، عزاداری محرم، اعتکاف و اجتماعات با شکوه فرماندهی سلام موجب شکوفایی کانون های درخشان جوانان برای خدمت به اسلام می شود.

وی همچنین به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی در اروپا و آمریکا اشاره کرد و تصریح کرد: بحران مواد مخدر، شلوغی زندان ها، تیراندازی های بی رویه، قتل و سرقت، تبعیض نژادی، گرانی و تورم از مهمترین مشکلات کنونی آمریکاست.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید