هوشیاری مردم سیستان و بلوچستان اجازه توطئه علیه دشمن را نمی دهد/ زنان پرچمدار میدان نبرد با جنگ نرم دشمن هستند.


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842158

سردار شکارچی گفت: دشمن سال هاست با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف سعی در برهم زدن وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان دارد که با هوشیاری مردم استان موفق نبوده و هرگز موفق نخواهد شد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در همایش جایگاه زنان در استان که با حضور جمع کثیری از بانوان و فعالان فرهنگی شیعه و سنی در مرکز شهدای والامقام استان برگزار شد، گفت: زاهدان. متعلق به هر فردی اعم از مرد و زن است، برخلاف برخی از دیدگاه هایی که امروزه در جوامع غیر اسلامی وجود دارد، نزد خداوند ارزشمند است.

وی گفت: در جوامع غربی بحث های افراطی در مورد زنان زیاد است، در دنیای امروز بازیگران زن دو نقش مثبت و نقش مخرب و مفسده را در جامعه خود بازی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دو جبهه برای بانوان وجود دارد، ادامه داد: یک جبهه، جبهه ای است که مورد عنایت خداوند متعال است و خواهران بسیجی در آن جبهه حضور دارند و در راه خدا جهاد می کنند و جبهه دوم. این جبهه شیطان است که با تفکر روشنگرانه فعالان فرهنگی مبارزه می کند و با تفکر خواهران فعال فرهنگی مبارزه می کند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه اسلام ناب محمدی(ص) برای زن ارزش قائل است، ادامه داد: اسلام ناب محمدی احیای حقوق زن، ارج نهادن به زن و معرفی زن به عنوان محور رشد و توسعه انسانی در جامعه است. .

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه هیچ دین و مکتبی به اندازه اسلام به زن آزادی نمی دهد، ادامه داد: آزادی در اسلام و احکام الهی نه آزادی حیوانی، زیرا شأن زن بسیار بالاست.

معاون تبلیغات فرهنگی دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: خلاصه ارائه الگوی اسلامی برای بانوان چهار نفر است و توفیق در اسلام و حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان عضوی از پیکر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است. تمام خصوصیات یک نکته برجسته تحت عنوان حمایت خالصانه، ایثار و شهادت در روستاها، زنان قابل تقلید هستند که هر کدام در عرصه تقلید باید باشند.

شکارچی سردار حضرت زهرا(س) را الگوی همه زنان و زنان جهان در دنیا و ماورای آن دانست و ادامه داد: سعادت زن در گرو اطاعت از دستورات الهی است، اطاعت در زیر چتر کارگزاران الهی ارزشمند است.

وی خطاب به زنان گفت: مادران و زنان جامعه اسلامی باید با بصیرت و بصیرت راه جبهه حق را طی کنند زیرا به عنوان بانوی اسلامی و مسلمان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی فعالیت می کنند و به ارزش ها پایبند هستند. از ارزش های اسلامی است.


هوشیاری مردم، طوایف و سران طوایف سیستان و بلوچستان اجازه توطئه علیه دشمنان را نمی دهد.

معاون فرهنگی و دفاعی وزیر دفاع و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح دقایقی پیش در نشست هم اندیشی علما، بزرگان و سران طوایف گفت: در این استان وحدت قومیت ها این وحدت بسیار خوب است.

وی گفت: وحدت و یکپارچگی بسیار خوبی بین اقوام و مذاهب مختلف در این استان وجود دارد و تاکنون با هوشیاری مردم، دشمن نتوانسته به آن وحدت آسیب برساند.

معاون فرهنگی، تبلیغات دفاعی و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: یکی از ویژگی های سیستان و بلوچستان وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب است که نقطه عطفی برای این استان است.

وی بیان کرد: دشمن سال هاست با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف سعی در برهم زدن این وحدت و همدلی دارد که با هوشیاری مردم استان و مرزبانی موفق نبوده و هرگز موفق نخواهد شد.

سردار شکارچی با اشاره به خدمت سربازی در سیستان و بلوچستان گفت: در راستای توسعه و آبادانی این استان هم اکنون برنامه های زیادی توسط دولت انقلاب و مردم در حال اجراست که آثار مثبت آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد. آینده. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید