حماسه رزمندگان اقدام علیه ایران را برای هیچ دشمنی غیرقابل تصور کرد/ دشمن به دلیل ضعف در میدان نبرد به تحریم و جنگ فرهنگی متوسل شد.


ساعت: 10:39
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879912

سردار فدوی گفت: همه قدرت ها و استعمارگران جهان در طول هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیده اند که این انقلاب بزرگتر از آن چیزی است که تصور می کردند و نه تنها قدرت دفاع از خود را دارد بلکه شکست را بر دشمنان تحمیل می کند. شما هستید “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهرستان جوین اظهار داشت: عظمت زنان و مادران شهدا و همسران و فرزندان شهدای ما به حدی است که مستأصلان. تلاش های دشمن در عرصه فرهنگ و عفاف ناکام خواهد ماند..

وی ادامه داد: یاران انقلاب اسلامی در این صحنه های جدید که در جنگ جان خود را فدای انقلاب کردند، امروز و در صحنه های جدید با فرصت هایی که دارند، دشمن را شکست خواهند داد..

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بیش از 43 سال است که جبهه حق اسلام در برابر همه بدی‌ها، ظلم‌ها و هجمه‌هایی که جبهه شیطان بزرگ و یاران ضعیفش بر آنان تحمیل می‌کند، ایستادگی کرده و هر روز شکست‌های جدیدی را بر آنان تحمیل می‌کند. خاطرنشان کرد: در تداوم سالیان متمادی به برکت شهدا و عشق رزمندگان اسلام اقدامی علیه ایران اسلامی به ذهن هیچ دشمنی خطور نکرده است..

با تاکید بر اینکه حماسه بزرگی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس آفریدند و شهدای اسلام مهر تاییدی بر این رشادت ها زد که اکنون بیش از 30 سال از آن زمان می گذرد و حتی یک گلوله بر ضد انقلاب اسلامی شلیک نشده است. وی گفت: همه قدرت‌ها و استعمارگران جهان در طول هشت سال دفاع مقدس به این نتیجه رسیده‌اند که این انقلاب بزرگ‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند و نه تنها قدرت دفاع از خود را دارد، بلکه شکست را بر دشمنان خود تحمیل می‌کند..

سردار فدوی با اشاره به اینکه هیچ کشور و قدرتی در دنیا جز قدرت بزرگ انقلاب اسلامی وجود ندارد که بتواند تمام تصمیمات خود را در برابر ابرقدرت های ظاهری دنیا به منصه ظهور برساند، اذعان داشت: قدرت پنهان دشمنان در دل‌های رزمندگان اسلام و عاشقان بر اسلام نوری نیست و آشکار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آنچه در دل رزمندگان اسلام تجلی یافته است، صلابت یاران انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری تصمیم می گیرند و با اقتدار عمل می کنند، گفت: هیچ حزبی در دنیا جز حزب نیست. حزب خدا و حزب شیطان، و حزب شیطان همیشه شکست خواهد خورد.

جانشین فرمانده کل سپاه نسبت به دخالت های دشمن در داخل کشور هشدار داد و توضیح داد: همه مراقب باشند فریب شیطان را نخورند..

وی با اشاره به شناخت دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی گفت: دشمن به دلیل ضعف در میدان نبرد با روش های مذبوحانه ای مانند تحریم و جنگ فرهنگی می خواهد به اهداف پوچ خود برسد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید