ایران قدرتمندتر از همیشه است/ میدان نبرد امروز در جنگ اقتصادی دشمن را شکست داد


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839865

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران با سربلندی ایستاده و دشمن در ۴۰ سال گذشته ضعیف‌تر از همیشه و ایران اسلامی قوی‌تر از همیشه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار حسین سلامی سردار پاسدار امشب در همایش نخبگان و فرماندهان منتخب پایگاه های مقاومت بسیج که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: ایران قدرتمندتر از همیشه است. امروز باید پایگاه های بسیج را مأمنی برای آرامش و آسایش مردم قرار دهیم، «دست مردم را بگیرید به ویژه آنهایی که ضعیف هستند، امروز میدان جنگ در جنگ اقتصادی دشمن را شکست می دهد.

وی افزود: دشمنان در کشورهای اسلامی در جایی که می توانستند آوارگی، فقر، ویرانی خانه ها، ویرانی شهرها، از هم گسیختگی خانواده ها و یتیمان را آورده اند. تصاویری از شهرهای طراحی شده توسط دشمنان را مشاهده می کنیم. ایران هر چه اسمشان بگذارد ناامید برمی گردند چون مردم راه و راننده را می دانند.

*دشمن آزادی و آزادگی جهان اسلام و عزت اسلام را نمی بیند/ اکنون ایران بر سر افتخار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن درصدی است که اسلام زنده نمی کند. دشمن نمی تواند آزادی و آزادی جهان اسلام و عزت اسلام را ببیند. دست جدای مردم را می بوسم و در برابر ایمان مردم سر تعظیم فرود می‌آورم.»

سرلشکر سلام با تاکید بر اینکه ایران اکنون در اوج سربلندی قرار دارد، گفت: در دهه های اخیر توانسته ایم در عرصه های مختلف و در صحنه های بسیار سخت از گذرگاه های صعب العبور و موانع مرتفع و سخت دشمنان، سربلند حرکت کنیم. “

* همدلی و اتحاد مثال زدنی گلستان سرمایه بسیار غنی برای شکوفایی استعدادهای نهفته این سرزمین است.

وی گفت: خوشحالم که در جمع علمای عزیز چه اهل سنت و چه شیعه هستم. امروز همدلی و اتحاد مثال زدنی گلستان را دیدم. این یک امتیاز بسیار غنی برای شکوفایی استعدادهای نهفته در این سرزمین است، چه استعدادهای طبیعی از برکات طبیعت باشد و چه استعدادها.

وی افزود: با سفر اخیر رئیس جمهور به این کشور و تمرکز ویژه بر تامین ابزارهای موثر برای جبران عقب ماندگی و شکوفایی ظرفیت ها با این اراده و عزمی که در ستاد استان برای پیشرفت و آبادانی دیدم، هستم. مطمئناً با برنامه‌ریزی مجدانه «پیگیری مجدانه برنامه‌ریزی‌شده در آینده نزدیک اتفاقات ارزشمندی در استان آغاز می‌شود و به تدریج اتفاق می‌افتد و در شرایطی جدی و سرنوشت‌ساز قرار داریم.

*اسلام محور همدلی و اتحاد برادران شیعه اهل سنت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گلستان رنگارنگ و دلربا با طبیعتی بهشتی، زیبایی اقوام در کنار هم ستودنی است.

سرلشکر سلام با بیان اینکه محور همدلی و وحدت برای ما اسلام است، گفت: وحدت محور اصلی کتاب ما، خدای ما، پیامبر اکرم (ص)، ولی و راهنمای ما، آرمان ما، هدف ما، ملت ماست. و ملت ما یکی هستیم. این سرزمین بسیار زیباست زیرا سنی ها و شیعیان قرن ها در کنار هم برادرانه در یک ملت زندگی کرده اند.

وی افزود: مردم استان گلستان از طبیعت الهام گرفته اند، این مردم دارای خصوصیات آرام، بشاش، نجیب، صبور هستند و این برای هرکسی که به این دیار بیاید دیدنی است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید