انقلاب اسلامی قدرتمندتر از همیشه به راه خود ادامه می دهد


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842191

اهل الامام گفت: به لطف خداوند متعال نسبت به دهه های گذشته، دهه های اول انقلاب و دهه های اول نهضت امان خمینی بسیار قدرتمندتر و سعادتمندتر هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; فرزاد محصّل الائمه استاندار مرکزی امشب در دیدار با خانواده شهید احسان گادبیگی با بیان اینکه شهید احسان گادبیگی از نخبگان و منتخبین استان مرکزی و از دهه چهل دوم انقلاب اسلامی بود، گفت: در دهه 1970 قرن گذشته.

وی افزود: بیش از شش دهه از عمر نهضت امام خمینی (ره) می گذرد و در آغاز چهل سال دوم انقلاب هستیم که به لطف خداوند متعال نسبت به دهه های گذشته، دهه های اول، بسیار مقتدرتر و موفق تر است. انقلاب و دهه های اول نهضت «ما امان خمینی هستیم.

دکتر محصل الائمه گفت: اگر امروز انقلاب اسلامی در اوج صلابت و استواری خود قرار دارد، بی شک مرهون حضور موثر نخبگان و جوانان غیور در عرصه های مختلف است که به آن افتخار می کنیم و قدردان آنها هستیم. خانواده ها برای بزرگ کردن آنها. چنین فرزندانی.”

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران به نیروهای مسلح مقتدر خود افتخار می کند، افزود: نیروهای مسلح به تمامی تهدیدات دشمنان با قاطعیت و قاطعیت پاسخ خواهند داد.

استاندار مرکزی با تجلیل از مجاهدت های شهید یکتدار و صنایع دفاعی شهید احسان گادبیگی گفت: شهید احسان گادبیگی یکی از سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی بود که منشأ خیرات بسیاری برای کشور بوده است.

وی افزود: شهدایی چون شهید احسان کدیگی علیرغم اینکه امام راحل (ره) را درک نکردند، اما با مسیر و راهی که طی کردند، مقلد واقعی امام (ره) و به تعبیر شهید بهشتی بودند. (ع) مقلد واقعی امام خمینی (ره) «سرنوشتی جز شهادت ندارند.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در دولت ضمن عرض سلام و همدردی با این جوان نخبه در صنعت دفاعی، صبر و استقامت در راه شهدای انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید