انقلاب اسلامی هژمونی آمریکا را در جهان بر هم زد / جنسیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها متفاوت بود


ساعت: 12:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807301

عضو هیئت علمی دانشگاه باکرالعلوم(ع) با بیان اینکه جنسیت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها متفاوت است، گفت: انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در جهان در هم شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر از اعضای انجمن تحقیقات اجتماعی حوزه علمیه کوم فردا پدرخوانده وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش های توطئه آمیز آمریکا گفت: آمریکا با توطئه همه انقلاب های جهان را نابود کرده است.
وی ادامه داد: هر انقلابی که در آن سال ها رخ می داد، آمریکا با توطئه های مختلف آن را نابود می کرد، به ویژه پس از تشکیل دولت اسرائیل در سال 1948، خیال غرب از این که آمریکا به رهبری آمریکا در شرق و در راس آنها بود، راحت شد. شرق . او عظمتی دارد و می تواند برای رسیدن به اهداف شوم خود به جلو حرکت کند.
این کارشناس سیاسی افزود: باید گفت ده ها انقلاب برای استقلال در برابر استعمار غرب ایجاد شد که از بین رفته است اما در این روزها بعد از حوادث دخانیات و نفت، انقلاب ایران آرام آرام در حال شکل گیری است. از سوی دیگر آمریکایی ها به بررسی شخصیت امام خمینی (ره) پرداختند و از اسناد به دست آمده در لانه جاسوسی به این موضوع پی بردند که شخصیت امام خمینی (ره) متفاوت است.
وی گفت: با توجه به شکست مکرر انقلاب در داستان های تنباکو، نفت و قانون اساسی آمریکا، معتقد بود این انقلاب نیز مانند انقلاب های گذشته نابود خواهد شد.
حجت الاسلام غفاری فر گفت: در روزهای اول انقلاب، آمریکا متوجه شد که الگوی این انقلاب متفاوت است. به همین دلیل به فکر حمله از سراسر ایران افتادند. از غرب با کردستان؛ اما هر جا که بحران ایجاد کردند، انقلاب خودش را نجات داد.

این آغاز شکست دفاع مقدس آمریکا بود
وی با اشاره به جنگ ایران و عراق که یکی از توطئه های آمریکا بود، گفت: آمریکا این اقدام را انجام داده و خطر نابودی نظام به ویژه انقلاب ایران را دارد، زیرا هر توطئه ای انقلاب ایران را نجات می دهد.
عضو هیئت علمی بیکرالعلوم(ع) گفت: شکست عراق در جنگ با ایران در صورت شکست آمریکا بود که آغاز شکست آمریکا بود. چرا که انقلاب به تنهایی توانست از پس این خطر برآید و این تهدید را به بزرگترین امکان خود تبدیل کند.

انقلاب اسلامی هژمونی آمریکا را در جهان بر هم زد
حجت الاسلام غفاری فر با اشاره به اینکه هژمونی آمریکا با ایمان مردم به خدا نقض شده است، گفت: همان مردمی که به دلیل بی طرفی حاکمانش زشت ترین، وحشیانه ترین و حیوانی ترین رفتار آمریکایی ها را در این کشور دیده بودند، آنقدر اعتماد به نفس داشتند که اولین قدم غیرقابل برگشت را برداشتند.

تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم بود
وی ادامه داد: در بسیاری از کشورها سفارت آمریکا مورد حمله قرار می گیرد، چندین موشک شلیک می شود، اما سریع عذرخواهی می کنند، اما در ایران یک حرکت برگشت ناپذیر انجام شد و تمام دولت و انقلاب پشت آن ایستادند و وقتی خمینی (ره) را دارم. درباره تسخیر لانه جاسوس اعلام می کند این انقلاب دوم است پشت این اقدام مردم و نمایندگان خبرگان هستند.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه ملت با ما توانست هژمونی آمریکا را بشکند، گفت: هژمونی آمریکا با این اتفاقات شکسته نشد، هژمونی آمریکا زمانی شکسته شد که امام خمینی (ره) موفق شد ملت ما را ایجاد کند.
وی ادامه داد: مرحله بعدی پس از شکست دومینوی سلطه طلب آمریکا، پاکسازی است. ایران قبل از نابودی عین الاسد با نابودی داعش آمریکا را نابود کرد.
یکی از اعضای انجمن تحقیقات اجتماعی حوزه علمیه قم گفت: عین الاسد آخرین حرکت و نابودی کامل آمریکا در منطقه بود. پاکسازی از آن زمان آغاز شده است که نمونه ای از آن را می توان در عراق و افغانستان مشاهده کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید