مبارزه با استکبار مستمر است/ افول هژمونی آمریکا در جهان

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781495

محمد هاشمی با بیان اینکه استکبار در بطن انقلاب اسلامی بوده است، گفت: ملت ایران علیرغم همه توطئه های دشمن در چهار دهه گذشته همواره پیروز میدان جنگ بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هاشمی کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: به دلیل تداوم دشمنی و توطئه آمریکا با نظام اسلامی، 13 آبان به نام مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است.

محمد هاشمی ادامه داد: آمریکا از یک سو صحبت از مذاکره می کند و از سوی دیگر ایران را تحت فشار و تحریم جدی قرار می دهد و مسلمانان را در گوشه و کنار جهان اسلام سرکوب می کند.

وی با بیان اینکه هژمونی آمریکا در جهان فرو رفته است، افزود: استکبار شعار حقوق بشر سر می دهد و اجازه ظلم بی شمار به مردم بی گناه و مظلوم را می دهد و این ظلم ها بی پاسخ نمی ماند و قانون همیشه حاکم است.

این کارشناس گفت: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و مایه مقاومت ملت ایران است.

وی ادامه داد: دانش آموزان متعهد امروز برای ساختن نسل آینده باید پرچم تحول در نظام آموزشی کشور را در دست بگیرند.

هاشمی با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار جهانی محور انقلاب اسلامی است، گفت: با وجود همه توطئه های دشمن در چهار دهه اخیر، ملت ایران همواره پیروز میدان جنگ بوده است.

وی در خاتمه با بیان اینکه جهاد در راه خدا همیشه جاری است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پس از عبور از بحران های مختلف از جمله تحریم و جنگ تحمیلی، امروز باید در عرصه جنگ اقتصادی بجنگد. همه باید با تمام توان در جنگ اقتصادی با هم بجنگیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید