جهنم تل آویو؛ روایت لندن از قدرت نظامی ایران در برابر اسرائیل/ اعتراف سناتور آمریکایی به هژمونی جمهوری اسلامی و افول غرب


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844335

این روزها قدرت دیپلماسی ایران و پروازها به خاورمیانه و جهان، رهبران غربی و مقامات مرتجع آنها در منطقه را به وحشت انداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکاین روزها قدرت دیپلماسی ایران و پروازها به خاورمیانه و جهان، رهبران غربی و مقامات مرتجع آنها در منطقه را به وحشت انداخته است.

هژمونی جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای آن را می توان در اظهارات اعتراف آمیز کارشناسان و سناتورهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده کرد.

سرلشکر بازنشسته صهیونیست گیورا لیلاند می گوید؛ من از وضعیت علیه ایران می ترسم، مطمئن نیستم که سیاست حمله به ایران درست باشد.

a1f5d9f9 c9ba 4c53 a94b d3e0fd145f19 خبر خاکستری

سه سال پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اسرائیل به کشتی های ایرانی حمله کرده است و جرقه جنگ دریایی با ایران را زده است که برای ما مزیت نسبی ندارد.

اقدامات مستقیم اسرائیل در ایران عمدتاً با هدف از بین بردن برنامه هسته ای ایران است که یک تهدید استراتژیک برای اسرائیل است.

این چیزی بود که سال ها علیه دانشمندان و امکانات آنها ادامه داشت، حالا که این شرایط را گسترش داده ایم، تلاش ایران علیه ما بیشتر می شود.

«ایرانی‌ها حاضرند ریسک‌های بزرگ‌تری بپذیرند و من نگران ریسک‌هایی هستم که آنها حاضرند بپذیرند.

d7abf7b0 91ef 4a1e b450 2e5902a3b64e خبر خاکستری

سناتور کانکتیکات کریس مورفی می گوید؛ دولت ترامپ فشار اقتصادی بر ایران را تجربه کرده، از توافق خارج شده و صدها تحریم یکجانبه اعمال کرده است.

پس از خروج ترامپ از توافق ایران و اعمال تحریم های حداکثری علیه ایران، رویکرد او در حمله به نظامیان آمریکایی در عراق بدتر شده و حمایتش از یمن افزایش یافته است.

ما رویکرد تشدید تحریم‌ها را امتحان کرده‌ایم، اما با هر ارزیابی، رفتار ایران در راستای منافع امنیت ملی آمریکا بدتر شده و محدودیت‌های جدی برای گزینه نظامی وجود دارد.

وی گفت: بمباران دانش و محو آن از وجود دشوار است و خطر گسترش آن به جنگ منطقه ای قابل توجه است.

94394cf7 36d8 48cb 842f 28f05756156d خبر خاکستری

جاناتان رگو خبرنگار و کارشناس رژیم صهیونیستی در گفت و گو با i24 گفت; ایرانی ها راه های زیادی برای ضربه زدن به اسرائیل دارند.

دستگاه دفاعی اسرائیل و سفارتخانه های آن در سرتاسر جهان به دلیل انتقام گیری ایران در آماده باش کامل هستند.

بر اساس نظرسنجی مردمی شبکه عربی الحوار، رژیم صهیونیستی از ایران می ترسد و سعی دارد از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن استفاده کند.

مواضع کشورهای عربی آشکارا در حمایت از اسرائیل است و سران عرب همواره تحت سلطه آمریکا بوده اند. اگر ایران به اسرائیل حمله کند، رهبران شکست خورده عرب با اسرائیل علیه ایران متحد خواهند شد.

eca4563e acd5 4b3b a654 d81c9e9d6297 خبر خاکستری

مجری شبکه الحوار مستقر در لندن گفت: «صالح الازرک». توانمندی های ایران را دست کم نگیرید. کارشناسان امنیتی می گویند اگرچه ایران یک کشور هسته ای است، اما از سلاح هسته ای استفاده نمی کند.

ایران کشور قدرتمندی است که با تسلیحات متعارف پیشروی می کند و تسلیحات آن یعنی شبه نظامیان منطقه با موشک هایشان در کنارش خواهند بود.

اغراق نیست اگر بگوییم در صورت درگیری، هر کیلومتر از خاک اسرائیل هدف تعداد زیادی موشک قرار می گیرد.

شکل جنگ را نمی توان تصور کرد، اما اگر این نبرد رخ دهد، ما شاهد جهنم در تل آویو خواهیم بود، ما کاملاً از آن مطمئن هستیم.

ایران خود را برای چنین نبردی آماده می‌کند و خطرات آن را می‌داند، بنابراین منتظر است تا برای این مهم بسیار آماده باشد».

در خاتمه، ترس از رهبران غربی و به رسمیت شناختن مداوم آنها از قدرت ایران نشان می دهد که هم دیپلماسی و هم میدانی به هدف خود رسیده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید