حمله موشکی به پایگاه نظامی اسرائیل ضعف هژمونی توخالی اسرائیل را به جهانیان نشان داد


ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816446

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متیو گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرکتی مقتدرانه به سمت دو پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق انجام داده و این اقدام نشان دهنده اقتدار نظامی و امنیتی و هژمونی ضعیف ایران است. رژیم جهان.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در آخرین نماز جمعه سال 1400 ضمن تبریک عید سعید فطر و فرا رسیدن سال جدید گفت: صهیونیسم. برای جهانیان آشکار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیع در ادامه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حرکت قدرتمندانه به دو پایگاه صهیونیست‌ها در اربیل عراق، با انهدام شبکه جاسوسی فورد نشان داد که با قدرت از تمامیت ارضی خود دفاع خواهد کرد.

سخنگوی رهبری در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: این اقدام ایران اسلامی به جهانیان این پیام را داده است که اگر کشوری به دنبال امنیت برای رژیم صهیونیستی است باید بداند که می تواند از خود دفاع کند. آنها خود ندارند و اسرائیل مانند تار عنکبوت فرو خواهد ریخت.

وی کشتار شیعیان در عربستان سعودی را محکوم کرد و گفت: متأسفانه سران کفر در برابر این کشتار سکوت کردند اما خون این مظلوم باید سرآغاز فروپاشی دولت رسوای آل سعود باشد و این کشتار باید آغاز شود. در جامعه بین المللی مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه سمنان با اشاره به آغاز ایام ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه گفت: امیدواریم مردم مومن فرزندان خود را به پادگان امام زمان (عج) بفرستند چرا که امروز اگر کمبودی در به هر حال ما می توانیم جبران می شود، اما اگر روحانی نباشد جایگزینی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید