سردار کعانی: ضریب امنیتی اسرائیل رو به افول است/ فرزندان حزب الله قصد دارند آخرین ضربه را وارد کنند و آرزوی دیرینه امام را برای محو اسرائیل از روی نقشه محقق کنند.

سردار کعانی: ضریب امنیتی اسرائیل رو به افول است/ فرزندان حزب الله قصد دارند آخرین ضربه را وارد کنند و آرزوی دیرینه امام را برای محو اسرائیل از روی نقشه محقق کنند.

روز جدید سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با همه جنایات آمریکا و اسرائیل برنامه ریزی کرده و در زمان مناسب به اقدامات آنها پاسخ قاطع خواهد داد. عامل امنیت در اسرائیل رو به افول است و فرزندان حزب الله در حال برنامه ریزی برای زدن ضربه نهایی به اسرائیل در زمان مناسب (ره) هستند که همان محو اسرائیل از روی نقشه و کره زمین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه شهدا که مخالف زیاده خواهی سران استکبار و نابودی کامل دشمنان است ادامه خواهد داشت.

سردار سرتیپ اسماعیل کائانی شامگاه جمعه در اجتماع بزرگ مردم عاشورای مازندران در مراسم اقامه نماز با پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده مازندران شهدای مدافع حرم که در باغی از شهرستان ساری افزود: راه با عزت و عزت شهدا تا نابودی کامل دشمنان است. نظام اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، وی گفت: دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند که ما هرگز از تلاش در عرصه مقاومت کوتاه نخواهیم آمد و استوارانه در مسیر مقاومت حرکت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قدس گفت: هرگز از شرارت ها و جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق ملت ایران اسلامی و دیگر مظلومان جهان در هر کجا که هستند غافل نخواهیم شد.

سردار کاآنی با بیان اینکه این دو رژیم خائن و آدمکش به ازای هر جنایتی که مرتکب شوند در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهند شد، افزود: جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد با تمام جنایات آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی مقابله کند. و در زمان مناسب به اقدامات آنها پاسخ قاطع خواهند داد.

ضریب امنیتی رژیم صهیونیستی در حال کاهش است

وی تصریح کرد: ضریب امنیتی در اسرائیل رو به کاهش است و فرزندان حزب الله در حال برنامه ریزی هستند تا در زمان مناسب ضربه نهایی را به رژیم صهیونیستی وارد کنند که همان محو اسرائیل از روی نقشه و زمین است.

نظام اسلامی از حزب الله حمایت می کند

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره از حزب الله لبنان حمایت کرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حد توان از نیروهای حزب الله حمایت می کند، هرچند فرزندان حزب الله با توجه به ظرفیت های موجود پیشرفت های خوبی داشته اند. که تمام نیازهای آنها را در داخل تامین می کند.

سردار سرتیپ پاسدار قاآنی تصریح کرد: رژیم اسرائیل نمی تواند با آزادی خواهان تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و شهدا مبارزه کند و بی شک برندگان این نبرد سخت فرزندان اسلام هستند.

وی با بیان اینکه مردان مخالف آمریکا و رژیم صهیونیستی کودک کش از مکتب امام حسین (ع) درس گرفته و الهام گرفته اند، تصریح کرد: نیروهای حزب الله ده ها موشک از سرزمین خود به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می کنند که کسانی که پیدا کردند. در مکتب امام شهدای نظام اسلامی هستند و در یک جنگ 12 روزه بیش از سه هزار موشک به اسرائیل شلیک کردند و همه آن موشک ها ساخت این سرزمین بود.

الگوبرداری از آزادی خواهان جهان از نظام اسلامی

این فرمانده سپاه با اشاره به اینکه همه کشورهای منطقه که مبارزات آزادیخواهانه نظام اسلامی را سرمشق خود قرار می دهند، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در یک هفته و در حین ساخت دیوارهای سیمانی داخل غزه بیش از سه هزار نفر را به شهادت رسانده است. سرزمین های اشغالی اش که نیروهای آزادی خواه از آن بیم دارند.

پایداری میهن علوی در حفظ ارزشهای اسلامی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سابقه مردم مازندران در دفاع از ارزش های اسلامی، گفت: مردم دیار علویان با تقدیم بیش از 10 هزار شهید و 43 شهید مدافع حرم ثابت کرده اند که با با اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب پشتیبان و پشتیبان قوی نظام اسلامی هستند.

سردار کعانی با بیان اینکه مردم استان مازندران در پاسداری از حرم و در طول تاریخ فداکاری های زیادی در راه پاسداری از اسلام از خود نشان داده اند، گفت: لشکر پرافتخار 25 کربلا نقش بی بدیلی در پاسداری از جهان اسلام داشته است. تا ابد تاریخ پرافتخار اسلاتامی ایران ثبت می شود.

وی ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی در اوج محرومیت و مظلومیت، سرکشی به دشمنان، هر روز، کسب موفقیت های بزرگ، دفع قدرت های بزرگ و با وجود همه توطئه های دشمنان به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی، جوانان هستند. بسیجیان به فناوری‌های نوین دست یافتند که حاصل پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در بخش‌های مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید