سردار کعانی: از کسانی که با اسرائیل می جنگند حمایت می کنیم/ نابودی این رژیم تسریع خواهد شد.

سردار کعانی: از کسانی که با اسرائیل می جنگند حمایت می کنیم/ نابودی این رژیم تسریع خواهد شد.

روز جدید فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که با اسرائیل می جنگند حمایت می کنیم، گفت: نابودی اسرائیل تسریع خواهد شد. وی گفت: «جوانان در قدرت با عملیات خود کل نظام اسرائیل را نابود کرده اند. یک جوان فلسطینی تمام قطب هایش را تکان می دهد، بعد هیاهو می کند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارد؟

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از کسانی که با رژیم صهیونیستی می جنگند حمایت می کند، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی تسریع خواهد شد.

سردار اسماعیل کاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز پنجشنبه 15 فروردین ماه در اولین سالگرد شهادت سردار حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار حجازی از شهدای شاخص انقلاب اسلامی است. نظام و نظام اسلامی در همه صحنه ها پیشتاز بود.»

وی افزود: این مراسم به یاد شهدایی همچون شهید حاج کاسم سلمیانی، شهید حسین خزر و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مقاومت است.

فرمانده سپاه قدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فلسطینی که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند، گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند که اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا ادامه دارد. به لطف شهدا می توانیم راه درست زندگی را بیاموزیم.

سردار کعانی افزود: ما در میانه میدان جنگ هستیم. جمهوری اسلامی ایران در صف مقدم مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی قرار دارد و ما به برکت شهدا راه عزت و عظمت آنها را ادامه خواهیم داد.

ایشان با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر این است که بدون اغتشاش سیاسی و خودنمایی به جهاد برای خدا قیام کنیم و در راه فداکاری کنیم، خاطرنشان کردند: شهید حجازی با وظیفه مداری، تلاش و تدبیر است. نمونه ای از این

فرمانده قدس سپاه با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شهید حجازی مجاهد است، دارای ذهن و قلبی پویا و سرشار از ایمان واقعی و سرشار از انگیزه و اراده و قدرت کامل در خدمت به اسلام و اسلام است. انقلاب، تاکید کرد: این یک مجاهد است بسم الله و این مرد، میدان کار و تلاش در تمام صحنه هایی که نیاز بود بدون هیچ آشفتگی سیاسی باز و حضور داشت.

سردار کاآنی گفت: شهید حجازی در سپاه در سطوح مختلف مسئولیت داشت اما همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه فرمودند در مسئولیت های بزرگ سپاه خدمت می کند و در همه آنها سربلند و موفق است و این حرف بود. از رهبر معظم انقلاب.

وی ادامه داد: ایشان با تایید رهبر معظم انقلاب مسئولیت های خطیری را انجام داده اند و اوج مسئولیت های عالی در عناوین بسیار کمتر از آن است و با نهایت احتیاط تلاش می کند.

فرمانده جبهه مقاومت گفت: یکی از گام های شهید حجازی رسیدن به شهادت مخلصانه بود و با اینکه جانشین فرمانده سپاه بود آمد و شد و جانشین فرمانده سپاه قدس شد و کار خود را انجام داد. به طور جدی و تلاش.”

وی ادامه داد: در جبهه مقاومت مردم می دانند که شهید حجازی یکی از برجسته ترین افراد عرصه مقاومت است و قبل از انقلاب نیز فعال بود و زندان و شکنجه او را از سر راه برنگرداند. او به وظیفه خود عمل کرد و سپس 10 سال فرماندهی مقاومت بود و ما کمتر کسی را داریم که چنین مراحل مقاومتی داشته باشد.

سردار کانی گفت: سردار حجازی پس از حضور در جبهه مقاومت و در خط مقدم رویارویی با صهیونیست ها با برنامه ریزی موفق و سربلند بود و سید حسن نصرالله از وی به عنوان یکی از دوستان درایت و از یاران جبهه تعبیر می کند. برنامه ریزان مقاومت

وی با اشاره به حوادث منطقه گفت: جوانان صاحب قدرت با عملیات خود کل نظام رژیم صهیونیستی را نابود کردند. یک جوان فلسطینی تمام ارکان رژیم صهیونیستی را تکان می دهد، بعد هیاهو می کند و قصد جنگ با ایران اسلامی را دارد؟

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه از کسانی که با رژیم صهیونیستی می جنگند حمایت می کند، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی تسریع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید