سردار کعانی در محل شهادت سرداران پیروزی حضور یافت

ساعت: 05:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۷
کد خبر: 1922966

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به بغداد در مراسم شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش العالم، سرلشکر اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سفر به بغداد در صحنه کشته شدن فرماندهان پیروزی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، سردار اسماعیل قاآنی در سفر به بغداد در صحنه شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در مسیر فرودگاه بین المللی بغداد توسط تروریست های آمریکایی حضور یافت. .

سردار کاآنی همچنین در مراسم بزرگداشت درگذشت همسر شهید آیت الله سید محمد باقر حکیم حضور یافت و تسلیت گفت.

سردار کعانی در محل شهادت سرداران پیروزی حضور یافت

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این در سومین سالگرد شهادت سرداران پیروزی با بیان اینکه شهید سلیمانی پرچم مقاومت را در میان آیات قرآن برافراشت، اظهار داشت: امروز نیز ادامه دارد. از راه حاج قاسم و حرکت در راه حاج قاسم، انتقام خون حاج قاسم است. انتقام جنایتکاران از همان لحظه اول شروع شده و به پایان خواهد رسید. ما به دشمن می گوییم شکست و انتقام شما از آمریکا شروع شده و دیگر در خانه هایتان آرامش ندارید.

سردار قاآنی افزود: سردار سلیمانی رهبر شهدای جبهه مقاومت است. علمای محور مقاومت بار دیگر پرچم مقاومت را در میان آیات بلند قرآن برافراشت و مسلمانان را به مقاومت دعوت کرد.

لازم به ذکر است، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قهرمان مبارزه با تروریسم در منطقه غرب آسیا و همچنین ابومهدی المهندس صبح زود در 13 ژانویه 2018 و به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد آمریکا مورد حمله ارتش تروریست ها قرار گرفتند و به همراه بسیاری از همراهانشان کشته شدند.

دیدگاهتان را بنویسید