محسن رضایی: می‌خواهم اسرائیل اشتباه کند تا آن را از روی زمین محو کنیم.

محسن رضایی: می‌خواهم اسرائیل اشتباه کند تا آن را از روی زمین محو کنیم.

محسن رضایی در مراسم یادبود شهید محمد بروجردی در دانشگاه دفاع ملی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و تهدیدات علیه کشورمان گفت: مقامات اسرائیلی تهدید کرده اند که نقشه ای را اجرا می کنند که نمی خواهم نام ببرم. اسرائیل جرأت کند اشتباه کند و بابت پاک کردنش از روی زمین عذرخواهی کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: برای تجلیل از یک مرد بزرگ گرد هم آمده ایم، البته امروز یادبودی از پیشمرگ مسلمان کردی است که گمنام جان خود را فدای انقلاب کرد.

وی شهید محمد بروجردی را اولین مرد عرصه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهید بروجردی می خواست در میدان نبرد حق علیه دروغ حضور داشته باشد. او یک مبارز خستگی ناپذیر بود. تشخیص داد و گوش داد، به همین دلیل گروه های مسلمان در مبارزه با رژیم شاه و خطر کودتا یا منافقینی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی دست به اسلحه بردند، متحد شدند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: شهید بروجردی دارای مکتب فکری و بصیرت بسیار بالایی بود، معتقد بود فردی که مردم کردستان را دوست ندارد به کردستان نیاید. فکر و عقیده داشت و رفتار و کردارش فکر و عقیده بود. پس از ایجاد پیشمرگه مسلمان کرد بود که سازمان های مبارزاتی از مردم عادی به الگوی تفکر او شکل گرفت، مانند حزب الله لبنان و سپاه بدر.

رضایی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی همه سراب ها را کنار گذاشته و با ظالمان جهان مقابله کرده است و شما در چند روز اخیر شاهد بودید که رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای اروپایی برای ایستادگی دوباره متحد شدند.

وی ادامه داد: جهان در حال تغییر و درخشش است، اگر کشور ما در این تحول نقش داشته باشد می تواند جایگاه خود را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید