محسن رضایی: بحث مذاکره در این دولت جدی است/ تحریم های خارجی را رفع می کنیم

محسن رضایی: بحث مذاکره در این دولت جدی است/ تحریم های خارجی را رفع می کنیم

روز جدید : محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور تحریم های سرکوبگرانه خارجی را مانع تولید خواند و گفت: بحث مذاکره در این دولت جدی است و تحریم های خارجی را به دنبال خواهد داشت. آنچه تولید را در کشور مقید می کند تحریم های داخلی است.»

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مشکل بزرگ تولید تحریم های داخلی است که باید با حل آن ها را حل کنیم.

محسن رضایی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شماره 2 اهواز در جمع خبرنگاران گفت: شهرهای صنعتی خط مقدم تولید و تولید کشور هستند و اشتغالزایی از این شهرها آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی در خوزستان و سایر استان ها یکی از خطوط مقدم تولید و اشتغال است، افزود: املاک صنعتی با مشکلات و معضلات مختلفی از جمله تامین اجتماعی، مالیات، مواد اولیه، بانک ها و حق بیمه های معوق به عنوان موانع تولید هستند. .

رضایی گفت: در بازدید از شهر شماره 2 اهواز در حال بررسی وضعیت واحدهای تولیدی هستیم تا موانع بر سر راه تولیدکنندگان برطرف شود.

دولت فعلی تحریم های خارجی را لغو می کند

معاون اقتصادی رئیس جمهور تحریم های سرکوبگرانه خارجی را مانع تولید خواند و گفت: بحث مذاکره در این دولت جدی است و تحریم های خارجی را افزایش می دهد. آنچه دست و پای تولید را در کشور بسته است تحریم های داخلی است. “

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار در کشور مناسب نیست، افزود: در این دولت قصد داریم جهش و رونق تولید داشته باشیم تا کارآفرینان با تمام توان فکری بتوانند تولید ملی را جهش کنند.

رضایی گفت: اولویت اول ما برگرداندن واحدهایی است که قسمت زیادی از مسیر تولید را طی کرده اند اما برای چرخه تولید تعطیل یا نیمه تعطیل هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور روز پنجشنبه برای بازدید از شهرک صنعتی 2 اهواز با حضور در ستاد تسهیل امور تولید و موانع خوزستان و حضور در چهلمین روز شهادت دانش آموز شهید علی لندی در ایذه به خوزستان سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید