آموزش با استفاده نادرست از ارزشیابی معلمان، آرزوی دیرینه مربیان را از بین برد

آموزش با استفاده نادرست از ارزشیابی معلمان، آرزوی دیرینه مربیان را از بین برد

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص هایی که قابل اندازه گیری نیست و کاملا ذهنی هستند برای این امر لحاظ می شود، افزود: وقتی 300 امتیاز در اختیار فردی قرار می گیرد که چشمش می تواند باشد. مشاهده شده در تغییر رتبه باعث ایجاد اصطکاک بین معلمان می شود به گونه ای که مقام معلم و فرهنگی که سال ها خدمت کرده و در شهرستان و استان به دلیل دیدگاه های سیاسی بها داده شده است، از بین نمی رود. رتبه شخصی که دستور کار او خشک نشده است.

وی افزود: اینکه چگونه انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه برخلاف قانونی که ما تصویب کردیم، عمل کند، محاسبه دقیق اعتبارات لازم برای رتبه بندی توسط وزارت آموزش و پرورش و عدم اشراف معاونان توسعه و ذیحساب این وزارتخانه عمده است. عوامل در این

این نماینده مجلس یازدهم ادامه داد: اگر آموزش و پرورش ارزیابی درستی از نتیجه رتبه بندی داشت و اعتبارات مورد نیاز را به درستی ارزیابی می کرد، انتظار می رفت در اواسط سال لایحه ای را به مجلس بیاورد و بخواهد تغییری در آن ایجاد شود. ردیف های بودجه از سال 1401. یا از روسای قوا برای انتشار اسناد مجوز می گرفت.

زنگنه با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش حتی نمی تواند از ظرفیت ایجاد شده توسط دولت برای انتشار اوراق مالی-اسلامی در پایان سال استفاده کند.

و افزود: در سازمان برنامه و بودجه شاهد بودم که عصر روز 7 اسفند بود که وزیر محترم در سازمان حضور یافتند و خواستار خروج مبلغی از اسناد مالی و اسلامی که تمام شده است، شدند.

دیدگاهتان را بنویسید