دست و پا زدن استکبار برای جلوگیری از افول / افول نسبی ایالات متحده به تازگی اتفاق افتاده است

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802047

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: با وجود بدهی 30 تریلیون دلاری، کاهش نسبی آمریکا در حال حاضر اتفاق افتاده است، اما بدون شک افول نهایی آمریکا قبل از سال 2030 محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ تا سال 1978 هیچکس انتظار نداشت که روزی بزرگترین اقتصاد جهان با یک بحران اقتصادی شدید مواجه شود و به نقطه افول نزدیک شود. چرخ های اقتصاد آمریکا از تبدیل شدن به ابرقدرت متوقف شده است، در حالی که لارنس جاکوب کاتلیکوف، استاد اقتصاد دانشگاه بوستون، بدهی واقعی آمریکا را 200 تریلیون دلار تخمین می زند و معتقد است که ایالات متحده در ورشکستگی اقتصادی است!

امروزه چین با 1.5 میلیارد جمعیت بزرگترین اقتصاد جهان است.4 تریلیون یوان (585 میلیارد دلار) از اثرات بحران اقتصادی جهانی در امان مانده است.

البته با وجود نشانه های آشکار فروپاشی و افول آمریکا به عنوان بزرگ ترین اقتصاد جهان، هنوز عده ای آن را باور نمی کنند، اما باور کنید یا نه، امروز آمریکا در برابر چین شکست خورد و در یک بحران شدید اقتصادی به سر می برد. . بحران

* برای جلوگیری از افول آمریکا را به پا کنید

غلامحسین قادری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با تاکید بر اینکه شکی نیست که افول آمریکا قطعی است، گفت: اما واقعیت این است که آمریکایی ها نمی توانند روی تعداد زیادی حساب باز کنند، دنیا در حال برنامه ریزی یک جنگ بزرگ است تا بتواند هم سلاح بفروشد و هم شامل آن شود. که به افول ایالات متحده کمک می کنند تا این نزول تا حدودی کاهش یابد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: می گویند ارزهای دیجیتال را آمریکایی ها طراحی و رواج داده اند زیرا معتقدند دوران دلار به پایان رسیده است و دیگر نمی توان با دلار در دنیا بازی کرد و به همین دلیل آنها را به دنبال ارز دیجیتالی کرد. ، اگر واقعاً طراحان ارز دیجیتال هستند، این نیز می تواند مقداری کاهش را کاهش دهد و از وقوع نزول جلوگیری کند.

* ایجاد فضای دوقطبی با گمراه کردن و گمراه کردن جوانان در شبکه های اجتماعی

وی ایجاد دوگانگی با فریب و گمراه کردن جوانان به فضای مجازی را تلاش دیگر آمریکایی ها برای جلوگیری از افول و فروپاشی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: فضای مجازی همچنان در دست آنهاست و با ترفندها و دروغ هایی که این فضا را منتشر می کنند، فریب می دهند. جوانان و با شعارهای دروغین شبهه ایجاد می کنند و عملاً لیبرالیسم را توجیه می کنند و کار خوب و هنوز نماینده ای در ذهن جوانان انجام می دهند.

افول نهایی ایالات متحده قبل از سال 2030 رخ خواهد داد

گادری افزود: این یکی از اقداماتی است که آمریکایی ها با آن تلاش می کنند تا این کاهش را معکوس کنند. رکود بسیار نزدیک است و رقبا می توانند به راحتی رشد کنند و بالا بیایند و به نظر می رسد افول ایالات متحده قبل از سال 2030 اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: اقتصاد آمریکا از ابتدا بر پایه جنگ بوده است. بخشی از درآمد ایالات متحده از فروش تسلیحات به دست می آید. به عنوان مثال در حال حاضر موضوع قرارداد 25 ساله با چین در دستور کار ما قرار دارد، اکثر مردم بدبین و بدبین هستند و معتقدند که این توافق نمی تواند به رشد اقتصادی کشورمان کمک کند، در حالی که امروز چین به غول اقتصادی جهان تبدیل شده است.

* افول نسبی ایالات متحده به تازگی رخ داده است

گادری ادامه داد: اگرچه قبلاً گفته بودم چین تا قبل از سال 2030 بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد، اما معتقدم این اتفاق افتاده است و چین از آمریکا جلوتر است، زیرا اگر بدهی 30 تریلیون دلاری را از این کشور جدا کنیم. درست است که چین الان از آمریکا جلوتر است، در واقع این 3 تریلیون دلار از چین است، بنابراین دوگانگی درست می کنند و جوانان کشورهای دیگر از جمله ما را فریب می دهند، یکی از توطئه ها و ترفندهای دشمن است و همه می دانند، اقتصاد چین با همه بدهی ها و آشفتگی هایش از اقتصاد آمریکا در جهان جلوتر است.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی با وجود جنایت و خصومت آمریکای جنایتکار سال ها همچنان به آمریکا خوش بین هستند و معتقدند که آمریکا همچنان در خط مقدم است. آنها اولین در جهان هستند و این امر آمریکایی ها را تشویق می کند که باور کنند هنوز نسبت به سایر کشورها و ابرقدرت های جهان برتر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید