نشانه های افول عظمت پوچ و شیطانی آمریکا آشکار است/ ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی ملت ایران

ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781581

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری با بیان اینکه ملت ایران در ۱۳ آبان به آمریکای جهانخوار پیام داد تا با استکبار و زورگویی مبارزه کند، گفت: غزه.

به گزارش راه دانا به نقل از عصر هامون، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی انسجام مذاهب اسلامی در سخنرانی خود در راهپیمایی 13 آبان ماه در میدان آزادی زاهدان با حضور شیعیان و شیعیان گفت: وی گفت: اهل سنت در 13 آبان «استکبار ملت ایران ضد استکبار است».

وی با بیان اینکه ملت ایران در 13 آبان به آمریکای جهانخوار پیام داد تا با استکبار و زورگویی مبارزه کند و هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت، افزود: امام خمینی (ره) به جوانان و دانش آموزان ما درسی داده است. 4 نوامبر با آمریکا تا دندان مسلح شدند و خانه جاسوسی آنها را ویران کردند.

«جوانان انقلابی ما در 13 آبان به این نتیجه رسیدند که سفارت آمریکا سفارت نیست، بلکه جاسوسی است که به دنبال اختلاف بین کشورهای اسلامی و شیعه و سنی است.

وی ادامه داد: اسناد بسیاری از سفارت آمریکا پس از دستگیری به دست جوانان انقلابی افتاد که همه نقشه ها و نقشه های شوم آنها را نشان می داد. مردمی از ایران و کشورهای اسلامی داشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی تقدیم انقلاب و حفظ وحدت ایران اسلامی کردیم، گفت: این جنگ یکی از برنامه های آمریکاست. ما هشت سال در این جنگ نابرابر تحمیلی مقاومت کردیم و نگذاشتیم حتی یک وجب از خاکمان به اشغال دشمن درآید.

به گفته وی، آمریکا پس از ناکامی در شکست ملت ایران در جنگ تحمیلی، اهداف شوم خود را از طریق جنگ اقتصادی و مواد مخدر دنبال کرد اما با مقاومت مردم ایران نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد. ایران افتخاری است که انقلاب اسلامی و مقاومت مردم به ما داده است.

دبیرکل مجمع جهانی انسجام مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز موفق شده ایم عزت و اقتدار رژیم صهیونیستی را زیر سوال ببریم، گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید