دشمن ستیزی و آمریکا ستیزی از ویژگی های امام خمینی (ره) بود / برخورد با اهانت کنندگان به امام رضا (ع)


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843512

نماز جمعه سیستان و بلوچستان در خطبه های عبادت سیاسی ذکر شد.

تعدادی از ائمه جماعات سیستان و بلوچستان گفتند: ویژگی امام خمینی (ره) دشمن ستیزی و آمریکا ستیزی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، حجت الاسلام هادی رمضانی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت چهاردهم خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار داشت: وی ریشه فساد را ریشه کن کرد. در حاکمان رژیم صهیونیستی و استکبار و برای مبارزه با فساد به سراغ حاکمانی رفت که ریشه فساد بودند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) به وظیفه جهادی خود عمل کرده و با عمل به دین مقدس اسلام توانسته اند اسلام ناب محمدی (ص) را زنده کنند.

این خطیب جمعه افزود: امام خمینی (ره) تمام تلاش خود را برای بیداری امت اسلامی و پی بردن به مهم ترین خطراتی که جهان اسلام را تهدید می کند انجام داد و در این راه پیروز شد.

وی با بیان اینکه امام به ریشه فساد رفته و ایشان را حاکمان فاسد، استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی می دانستند، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز به راه خود ادامه دادند و به سمت ریشه ها رفتند.

حجت الاسلام رمضانی با تسلیت قیام خونین 15 خرداد افزود: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در سال 1357 بود و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

وی با تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت، رویدادهای اخیر جشنواره فیلم کن را محکوم کرد و خواستار برخورد با اهانت کنندگان به عتبات عالیات و توهین کنندگان به مشهدالرضا و حرم مطهر امام رضا (ع) شد. .

وی از مردم غیور سپاه پاسداران که توانستند در مدت کوتاهی به ربوده شدن کشتی حامل نفت ایران از یونان پاسخ داده و آن را به سمت آمریکا هدایت کنند، تجلیل کرد.

امام جماعت موقت زاهدان روز جمعه افزود: سپاه پاسداران کشتی های یونانی را که این عملیات را انجام داده بودند توقیف کرده است.

امام خمینی (ره)؛ رهبری ساده و خصمانه

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان گفت: امام راحیل با دوستی اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در برابر خورشید خاضع شد. امام و ولایت و از آنها بهره برد.

وی افزود: یکی از ویژگی های قابل توجه حضرت امام (ره) محبت ایشان به پیامبر و اهل بیت (علیهم السلام) بود. امام از خشونت مستکبران شرق و دشمنان خدا هراسی نداشت و در زمانی که شاید مستکبران اجازه نفس کشیدن داشتند، امام (ره) به مبارزه با استکبار قیام کردند.

امام جمعه سراوان ادامه داد: اولین دشمنان خدا در این سرزمین، حکومت منحوس پهلوی بود که در واقع نماینده شیطان در این کشور بود، اما امام دست مستکبران انقلاب اسلامی را قطع کرد و در مقابل آن ایستاد. آدمخوارها

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با توسل به فضای رسانه ای و ایجاد توطئه ها مشکلاتی را ایجاد می کند که مردم را از حقیقت نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دور می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری اذعان دارند: با انقلاب اسلامی پرچم دین خدا زنده شد و زیرساخت های مختلف ایجاد شد و امروز به یاری خداوند در همه مسائل پیشرفت زیادی داشته ایم.

امام جمعه سراوان گفت: امروز دشمن می خواهد مردم را از دین جدا کند و مسلمانان را به آزادگی و بی دینی تشویق کند. دشمن در صدد تفرقه افکنی میان مردم و فرهنگ های جامعه اسلامی است و در صدد انقلاب اسلامی است و اهل بصیرت و ایمان، انقلاب را توطئه علیه انقلاب اسلامی نامیدند.

وی با اشاره به اینکه امام(ره) شخصیتی ضد دشمن داشت، افزود: امام(ره) همواره در تلاش بود تا در راه ولایت گامی بردارد و پس از رحلت ایشان، انقلاب اسلامی از عنایات رهبری، خمینی دیگر برخوردار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بامری با اشاره به اینکه حکومت اسلامی یکی از بزرگترین برکات انقلاب است، افزود: رهبر فرزانه انقلاب از مهمترین نعمت های انقلاب است، ایشان شجاع، فیلسوف، زمان شناس هستند. اسلام شناس . .

وی خاطرنشان کرد: دوران بزها گذشته است، اگر امروز بتوانیم قدرت زمینی داشته باشیم در دریا قدرتمند هستیم.

امام جمعه سراوان گفت: انگلیس که امپراطور دریا به شمار می رفت اما مورد اصابت کشتی ایرانی قرار گرفت، مورد اصابت رزمندگان اسلام قرار گرفت و امروز یونان با پاسخ قاطع و قدرتمند رزمندگان اسلام مواجه است که باید درس عبرتی برای سایرین باشد. دشمنان نظام

حجت الاسلام و المسلمین بامری گفت: نیروهای نظامی و انتظامی ایران با فرماندهی فرمانده معظم کل قوا در مقابل دشمن محکم می ایستند و اگر یکی را بزنند ده تا می خورند که پیام روشنی برای همه مردم است. سراسر دنیا.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید