اهانت به حرم مسلمین پذیرفته نیست/با عاملان توهین به امام رضا (ع) برخورد شود


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842832

برادر محمد امین صفری گفت: اهانت به مقدسات و اهل بیت پیامبر عظیم الشان اسلام پذیرفتنی نیست و باید با عاملان آن قاطعانه برخورد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخوند محمدامین صفری امام جماعت اهل سنت شهرستان فراگی کلاله در واکنش به توهین برخی از بازیگران و عوامل سینما به امام رضا (ع) در گفتگو با گلستان ما گفت: دشمنان اسلام از ابتدا تا کنون. اکنون با ترفندها و ترفندهای مختلف به پیامبر اعظم اسلام و اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم توهین کرده اند و با تعمیم این موضوع به جوامع اسلامی سعی در رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود دارند.

وی افزود: متأسفانه برخی از بازیگران ایرانی با پخش فرش قرمز تحت عنوان جشنواره فیلم کن و اعطای برخی عنوان ها و جوایز به آنها این فرصت را می دهند که به مقدسات اسلامی توهین کنند و به کشور خود پشت کنند. خودت در تمام دنیا

جمعه اهل سنت شرق گلستان تاکید کرد: محبت اهل بیت پیامبر عظیم الشأن اسلام در وجود همه مسلمانان است و اهانت به ساحت مقدس مسلمین و اهل بیت پیامبر بزرگ اسلام (ص) نیست. قابل قبول است و کسانی که به من توهین می کنند رضا (ع) را دارند باید بحث کنند. مصمم باش

آهوند صفری خاطرنشان کرد: من به عنوان یک ایرانی به ایرانی بودن خود افتخار می کنم و توهین به خاندان رسول الله (ص) را به شدت محکوم می کنم و اینگونه اقدامات مانع گسترش روزافزون اسلام در جهان نمی شود. تاکید می کنم.

وی در پایان گفت: این گونه اقدامات رذیله ما را در مسیر حرکت مصمم تر می کند و مانعی بر سر راه گسترش دین مبین اسلام در جهان وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید