قرن جدید زمان افول نیروهای شیطانی است/ ملت ایران توانسته است قدرت دشمنان بزرگ را از پای درآورد و به زوال بکشاند.


ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817283

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرن جدید، قرن افول نیروهای شیطانی و تمدن غرب است، گفت: آغاز پایان آمریکا و تمدن غرب سرعت گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز در اجتماع رزمندگان اسلام در دفول و گرامیداشت سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج محمد حسن کوسه چی (پارساکیان) از فرماندهان معظم انقلاب اسلامی در دسفول گفت: ثارالله: ایران در طول سالیان متمادی با منطق مقاومت توانسته است به تحریم ها و فشارهای متعدد دشمن برای انزوای سیاسی، حملات روانی، رسانه ای و فرهنگی به دشمن و حملات تروریستی پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه مقاومت یک جریان و حقیقت در جان ملت ایران است، افزود: مقاومت الهام گرفته از امام و رهبری است که به سنت معصوم، ایستادگی و ایستادگی در برابر دشمنان را یکی از بزرگان قرار داده است. مناسک الهی».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت ایران باعث فرسایش و تضعیف دشمنان اصلی شده است، افزود: و راهبردهای آمریکا باعث قدرتمندتر شدن سپاه ایران شده و برای اولین بار کاخ سفید موفق شده است.

سرلشکر سلام با بیان اینکه بهترین تشبیه و قضاوت این است که دشمن از دشمن تمجید کند، افزود: وقتی دشمنان از فضیلت صحبت می کنند نشان می دهد که واقعیت ده برابر حرف آنها قوی تر و قوی تر است.

وی با تاکید بر اینکه قرن جدید، قرن افول نیروهای شیطانی و غرب است، گفت: آغاز پایان آمریکا و تمدن غرب از سال ها پیش با حرکت های انقلاب اسلامی آغاز شد و در سال های اخیر شتاب بیشتری گرفته است. “

سرلشکر با تاکید بر اینکه جغرافیای جهان در حال تغییر است. این پیشرفت بود، اما برای ما نه.

وی ادامه داد: منطق انقلاب اسلامی شکستن این پیمان، احیای اسلام و بیداری از گورستان جهل و رهایی از اسارت دشمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در قرن اخیر جنگ‌های بزرگی را انجام داده‌اند که صدها هزار کشته برجای گذاشته، کشورها را اشغال کرده و مردم را آواره کرده‌اند. وضعیت یمن، سوریه و عراق هدیه غرب به مسلمانان است و این در حالی است که آمریکا و غرب جنایات بسیاری را در کشورهای غیر اسلامی مانند ویتنام، ژاپن و سایر کشورها مرتکب شده اند که تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد.

سرلشکر سلام با تاکید بر اینکه قرن جدید، قرن جغرافیای جدید و قرن اعتلای ارزش های اسلامی است، گفت: قرن جدید، قرن پیشرفت مسلمانان و تسخیر سرزمین های اشغالی توسط آمریکا، اروپا و آمریکاست. رژیم صهیونیستی». ما در پرتو رهنمودهای یک رهبر بزرگ حرکت می‌کنیم و هرگز زانو نزده‌ایم، دست نیازمندی‌ها را دراز نکرده‌ایم، راه راست خدا را پیموده‌ایم و پیوسته رو به جلو حرکت می‌کنیم.

وی گفت: تقویم و تاریخ غرب و آمریکا به پایان رسیده است. تاریخ انقلاب ما و دشمنان مبارزه روشن و تاریک است و این قیاس نه در کلام بلکه در عمل به وضوح دیده می شود.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به تصمیمات حکیمانه و مصمم رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بی باک و مطمئن در مرکز یک نبرد جهانی ایستادند و ملت در مقابل آن ایستادگی کردند. موثرتر

وی تاکید کرد: آرزوی رهبر معظم انقلاب چیزی جز سعادت، امنیت، عزت و سعادت این ملت و سایر ملت های مسلمان نیست و این در تمامی تدابیر، درایت و اندیشه های مقام معظم رهبری منعکس است. انقلاب، هدیه بزرگ الهی به ماست.»

سردار سلامی با بیان اینکه مسلمانان قبلاً قدرت یافته اند و سرزمین آنها میدان جهاد شده است، گفت: پرچم اسلام در این سال ها در اهتزاز بوده و همه این واقعیت را می دانند.

وی یادآور شد: در روزها و هفته های اخیر شاهد بودیم صهیونیست ها که همیشه در محاسبات خود اشتباه می کنند، مورد حمله ما قرار می گیرند و به آنها هشدار می دهند که دست از شرارت بردارند وگرنه سوراخ های کوچک دنیا بسته می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما نه تنها شهدای خود را دفن می کنیم، بلکه انتقام می گیریم. بنابراین دشمنان باید مراقب اعمال خود باشند و این پیامی جدی و درست است. صهیونیست ها و دشمنان ممکن است اقدامات خود را تکرار کنند، اما ما اعلام می کنیم که هرکس از حوادث عبرت نگیرد، باید دوباره تلاش کند، بنابراین اگر بخواهد طعم تلخ ضربات را دوباره بچشد، به اقدامات غیرانسانی خود ادامه خواهد داد.

سرلشکر سلام با بیان اینکه سال های آینده سال های سرافرازی ایران است، گفت: ملت ایران در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده و ایشان را تنها نخواهند گذاشت. ما به عنوان سربازان و خادمان کوچک این ملت قول می دهیم و اطمینان می دهیم که هرگز اجازه نخواهیم داد که یک بیگانه امنیت، حیثیت، منفعت و سرزمین عزیزمان را به خطر بیندازد، زیرا ما به قدرت دعا، رهبری حکیمانه بزرگ رهبران و حمایت از مردم روز به روز قوی تر خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان دسفول نگین مقاومت ایران در دوران شکوهمند دفاع مقدس بود، افزود: آنها نیز با تمام توان از رزمندگان حمایت کردند.

سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه مردم دسفول در دوران دفاع مقدس در جنگ زندگی کردند و برای جان خود جنگیدند، تصریح کرد: به همین دلیل این شهر به نام ستارگان درخشان کهکشان مقاومت ایران، شهدایی چون سردار سوداگر و شهدا نامگذاری شده است. سردار جانباز سرشناس شهید محمد حسن کوسه‌چی از ممتازهای این سرزمین است.

وی یادآور شد: همه شهرهای خوزستان از جمله دفول، هرمشهر، آبادان، سوسنگرد و اهواز در دوران دفاع مقدس ایستادگی کردند و منشأ جهاد و مقاومت شدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار شهید محمدحسن کوسه چی را فرمانده، الگو و نماد بزرگ جهاد خواند و افزود: ارجح بر سربلندی.

سردار سلامی با بیان اینکه سردار شهید کوسه چی تا آخرین لحظات عمر خود لباس جهاد و رزم از تن خود بیرون نیاورد گفت. وی در دوران دفاع مقدس فرمانده لشکر 7 بزرگ ولیعصر، لشکر 4 بعثت استان کرمانشاه و فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد بود.

وی سردار سرلشکر شهید کوسه چی چی را دیگر سلیمانی خواند و گفت: این سردار نقش بزرگ و تعیین کننده ای در تقویت نیروی زمینی سپاه داشت و با وجود اینکه در سال های پایانی عمرش بیمار بود، بسیار قوی و مصمم بود. که این قدرت عیب بدن او را می پوشاند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تمامی دست اندرکاران این برنامه به ویژه کارکنان اجرایی، انتظامی و نظامی دزفول تشکر کرد.

سردار محمدحسن کوسه چی (پارساکیان) دبیر تیم سنجش قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس صبح روز جمعه 22 اسفند 1394 دعوت حق را لبیک گفت و به عضویت آن درآمد. همرزمان شهیدش تجلیل از خانواده سردار شهید محمد حسن کوسه ای، اجرای سرود و مداحی حاج صادق آهنگران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید