حکومت مهدوی مانع تحقق اهداف شیطانی جریان سلطه/ ملت ایران؛ ملت ظهور


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900174

حجت الاسلام فتحی گفت: اگر می بینید مخالفت با نظام های مهدویت است، همه ناشی از فعالیت های جریان ثلاث است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الاسلام محمدعلی فتحی کارشناس مذهبی و مدرس این حوزه در گفتگو با خبرنگار تیتریک اظهار داشت: در مورد جهانی شدن حکومت داری دو دیدگاه وجود دارد: دیدگاه اول مبتنی بر انسان گرایی است که در آن دیدگاه انسان گرایی است. حاکمیت انسان را بر فردی با نگرش صرفا انسانی پیش می برد، نظام سلطه و استکباری که یهودیان و آمریکا به نمایش می گذارند، سردمداران این جریان هستند و عمدتاً این نظام را اجرا می کنند. دیدگاه دوم مبتنی بر توحید است، یعنی حکومت خداوند بر انسان که مبتنی بر اصول الهی است که ساکلین به دست آورده است.

وی ادامه داد: جریان اول انسان را از معنویت و دین دور می کند و جریان دوم مردم را به بندگی دعوت می کند.

حجت الاسلام فتحی با بیان اینکه حکومت پیامبر موعود(ص) نوعی حکومت الهی بود، افزود: اگر مخالفت مهدویت را با سایر نظام ها می بینید، همه ناشی از فعالیت های نهضت سلطه است، زیرا مانع تحقق نظام الهی می شود.» او اهداف شوم خود را می داند.

این کارشناس تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی گامی در جهت تحقق حکومت مهدوی است و کسانی که رهبران و پشتیبانان نظام هستند زمینه ظهور را فراهم می کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران ملت ظهور است، افزود: این ملت در مقابل نظام سلطه محکم می ایستد و این مهم به دلیل دشمنی استکبار با ایران است.

حجت الاسلام فتحی در پایان خاطرنشان می کند: چه بخواهیم و چه نخواهیم حکومت الهی جهان را فرا می گیرد و هرکس از نظام اسلامی حمایت نکند به ناچار از نظام حاکمیت حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید