گام دوم انقلاب به برکت بسیج، فصل درخشش ملت ایران و ملت اسلامی خواهد بود/ آسیب رساندن به غیرت دینی از مهمترین اهداف دشمنان است.


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912664

کریمی گفت: ملت ایران از تهدیدات روحیه بسیجی و انقلاب فرصت های بزرگی به دست آورد و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قدرتمند و پیشرفت در همه ابعاد و به برکت گام دوم انقلاب، ملت ایران خواهد درخشید و امت اسلام خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در جلسه توجیهی جهاد و گردهمایی معلمان و دانش آموزان شهرستان زرندیه اظهار داشت: امروز پس از گذشت 43 سال از انقلاب اسلامی، دستاوردهای روزافزونی داشته ایم. اقتدار با جهادگران در حال شکل گیری و واقعیت امروز ایران اسلامی و انقلابی است پیشرفت و حرکت همه جانبه به سمت قله های بلند.

وی با بیان اینکه دشمن با پیشرفت و اقتدار انقلاب اسلامی مجروح شد افزود: به همین دلیل دشمن جنگ ترکیبی را علیه مردم و انقلاب به راه انداخته و به دنبال آسیب رساندن به امنیت، اقتصاد، فرهنگ، معیشت و به ویژه است. انحراف جوانان انقلاب

سردار کریمی با اشاره به ابعاد جنگ شناختی دشمن گفت: در جنگ شناختی، دشمن به دنبال پنهان ساختن واقعیت ایران و القای یأس و ناامیدی در بین مردم و جوانان و ایجاد گره های ذهنی برای نسل جوان و افکار است. و ذهن را برای گروگان بگیرید.

وی افزود: ملت ایران با روحیه بسیجی و انقلابی فرصت های بزرگی را از تهدیدات به دست آورده است و امروز ملت باید با فرهنگ بسیجی خود را برای تحقق ایران قدرتمند و پیشرفت در همه زمینه ها آماده کند. ابعاد و به برکت گام دوم انقلاب ملت ایران خواهد درخشید.» و امت اسلام خواهد بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: مهمترین اهداف دشمنان در جنگ نرم و عملیات روانی، تحریف واقعیت ها، ایجاد ناامیدی و یأس، نادیده گرفتن دستاوردها و پیشرفت های عظیم انقلاب، تضعیف شور دینی و زیر سوال بردن الهی است. سنت ها و اینجاست که جهاد برای خنثی کردن دسیسه های دشمنان معنا پیدا می کند.

وی افزود: مسئله جهاد و برکات تحقق جهاد را می توان در حوادث مختلف انقلاب و در طول 43 سال انقلاب اسلامی هر جا که جهاد در کنار شور دینی و دینی، انقلابی، نفس قرار گرفت، به وضوح نشان داد. – ایثار و روحیه ایثار موفقیت های بزرگی حاصل شد. محقق شد و امروز رمز پیروزی در مقابله با توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی جهاد همه جانبه است.

سردار کریمی ضربه زدن به غیرت دینی را یکی از مهمترین اهداف دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمن با شعارهای پوچ و پوچ به دنبال ترویج بی غیرت و عفاف است و باید هوشیار بود زیرا غیرت دینی موتور محرکه اسلام است. انقلاب در 43 سال گذشته کلید شادی جوانان بوده و امروز نقش بسزایی در پیشرفت و حرکت جوانان به سمت قله های بلند دارد.

وی گفت: ملت ایران به فضل الهی در گام دوم انقلاب با حاکمیت و مولفه هایی مانند غیرت دینی گام به کامیابی و تقویت را در همه ابعاد و حرکت ملت ایران در گام دوم را رقم خواهد زد. گام یک حرکت تمدنی خواهد بود.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته را استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی و خودکفایی در بسیاری از بخش ها عنوان کرد و گفت: این دستاوردهای بزرگ کشور در باید بخش های مختلف را به خوبی به نسل جوان بازگو کرد و برای اینکه جهاد تبیین به معنای واقعی اتفاق بیفتد و البته جهاد تبیین با مولفه و خلاقیت مردمی باید در نظر گرفته شود و از همه فرصت ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی سلطه استکبار جهانی را در همه عرصه ها در هم کوبیده است، گفت: امروز دشمنان علاوه بر شناخت کارشناسان غربی، در جنگ اقتصادی با شکست سختی روبه رو هستند، راهبردهای آنها در بعد شناختی نیز شکست خورده است. جنگ

سردار کریمی خاطرنشان کرد: آخرین اعتراف دشمن در خصوص حوادث اخیر این است که نتوانست ملت ایران را با خود همراه کند و این نشان دهنده هوشیاری ملت ایران است و ثابت می کند که ملت ایران زنده است و آرمان های انقلاب و در میان آنها شهدا هستند مردم جایگاه ویژه ای دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید