ضرورت نقش آفرینی شورای فرهنگ عمومی استان در مقابله با تهدیدات دشمن در جنگ نرم / غیرت دینی و انقلابی، ملت ایران را در همه صحنه ها سربلند و پیروز کرده است.

ساعت: 19:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800755

کریمی با تاکید بر اینکه حسادت دینی و انقلابی ملت ایران در همه عرصه ها سربلند و پیروز بوده است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در مسجد مقدس اراک اظهار داشت: شایسته است دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کنیم که باید تبیین شود. خوب استفاده کرد. .

وی افزود: تمام تلاش سپاه و بسیج برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم متمرکز است و همه توانایی ها و توانمندی ها در این زمینه موثر است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فرهنگ سازی و گفتمان سازی یک نیاز مهم برای تقویت ارزش های اسلامی و اجرای آن در اقصی نقاط کشور است.

وی گفت: رویدادهای پیش رو که هر کدام به عنوان یک رزمایش بزرگ انقلابی باید در جهت تقویت ارزش های انقلابی مورد استفاده قرار گیرد و سپاه و بسیج استان مرکزی آمادگی کامل برای اجرای برنامه های باشکوه را دارند.

کریمی ادامه داد: فضای روزهای آینده باید با برنامه ریزی و مشارکت همه جانبه ایجاد شود و ظرفیت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی برای هم افزایی و مشارکت همه دستگاه های فرهنگی می تواند فضا را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند. راه و برای با شکوه تر کردن برنامه.

وی افزود: دشمن در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش ها و اعتقادات انقلابی جوانان است و مهم ترین موضوعی که می تواند آنها را خنثی کند اجرای جهاد است و مهمترین خواسته مقام معظم رهبری همه چیز است. نقاط قوت و ظرفیت مورد نیاز. «برای تحقق آن تلاش کنید.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان می تواند به عنوان هم افزایی توانمندی های جهاد استانی فعالیت کند و این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: تربیت سفیران برای انجام امور جهادی. و اعزام آنها به سایر نقاط استان برای ایفای نقش، نیاز مهمی است که سمینارها و دانشگاه ها در این امر پیشگام باشند.

وی افزود: سپاه و بسیج آمادگی کامل برای برگزاری سمینارهای جهادی تبیین و تربیت سفیران استانی را دارند و اگر ورود دستگاه ها به اندازه کافی قاطع و قاطع باشد و جواب دهد قطعا شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود.

کریمی با تاکید بر اینکه حسادت دینی و انقلابی ملت ایران در همه عرصه ها سربلند و پیروز بوده است، گفت:

وی افزود: امروز در حالی که باید از فرهنگ دفاع مقدس به خوبی دفاع کنیم و آن را به نسل جوان منتقل کنیم، باید آنها را به عنوان الگوی کامل به مردم معرفی کنیم و اگر از این امر غافل شویم، دشمنان از تئوری های توطئه استفاده خواهند کرد. «و نگذارید نسل جوان مدل های کامل پیدا کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: شورای عمومی فرهنگی استان مرکزی باید در راستای سیاست کلان فرهنگی استان گام های بلندی بردارد و با استفاده از ظرفیت و توان خود در مقابله با تهدیدات دشمن نقش موثری ایفا کند. سپاه و بسیج برای اجرای سیاست ها این توصیه کاملا آماده شده است.

وی گفت: خوشبختانه امروز علاوه بر ظرفیتی که کنگره شهدای استان مرکزی راه اندازی کرده، ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد. .

کریمی خاطرنشان کرد: کربلایی کاظم ساروقی یک گنجینه بزرگ در استان محسوب می شود و امروز باید از این ظرفیت برای تربیت نسل قرآن استفاده شود و البته ستاد کنگره شهدای استان مرکزی اقداماتی انجام داده و باید ادامه یابد. با کمک سایر ارگان ها به آرامی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید