ملت ایران با غیرت دینی و بصیرت انقلابی بر ارزش‌های اسلامی ایستاده است / علاج مشکلات کشور روحیه جهادی است


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807845

آیت الله دری نجف آبادی گفت: راه حل مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی در همه بخش ها است و امروز همه باید برای رسیدن به این مشکل تلاش کنیم و اراده جمعی و روحیه جهادی باید در این زمینه تلاش کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته بیت المقدس با اشاره به تقوا گفت: کارها باید در یک زمان انجام شود. رضای الهی، زیرا عواقب خوبی برای متقیان دارد.

وی افزود: تقوا و تقوا در طول 43 سال گذشته و آزمون های مختلف، ملت ایران را پیروز و سربلند کرده است و ملت ایران در طول سالیان متمادی در تقوا پیشرو بوده و اساس کار ملت ایران تقوا و خداپرستی است. رضایت.”

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی گرامی داشته شد، گفت: انقلاب اسلامی بر پایه ولایت فقیه و مردم سالاری دینی در رأس قدرت است و قانون اساسی سند عزت و افتخار است. عزت ملت ایران و همه باید تابع قانون باشند و قانونمند باشند و احترام بگذارند و این سند جامع و کامل را به خوبی اجرا کنند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) راه عزت، آزادی، آزادی و عزت را برای ملت ایران و ملت های مسلمان در تاریخ گشود و بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ولایت فقیه، قانون اساسی، استقلال، خودکفایی، آزادی ملت از دست نیروهای زورگو و اینها آثار گرانبهایی است که خانواده های خوب انقلاب اسلامی را به درخت تنومندی تبدیل کرده است و باید قدردان آنها باشیم و از آنها به خوبی محافظت کنیم.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران تسلیم نیروهای ظالم نمی شود و مردم قهرمان ایران نشان داده اند که استقلال خود را با هیچ چیز عوض نمی کنند، گفت: سربلندی، صلابت و قدرت به میدان آمده و ایرانی است. ملت پیشگام حماسه های انقلابی است.

وی با تقدیر از حضور مردم اراک در راهپیمایی باشکوه امروز گفت: شور و هیجان امروز در بین مردم به وضوح نمایان بود و نشان از حیات انقلاب و آرمان های آن است و حماسه امروز ملت ایران برگ زرین تاریخ ایران.» و اسلام گشوده شد و ملت ایران امروز نشان داده که کوه وار بر ارزش های دینی و اسلامی ایستاده است و دشمن باید از حوادث گذشته درس بگیرد و از زورگویی و توطئه علیه ملت دست بردارد. .

حتی نجف آبادی افزود: ملت ایران با غیرت دینی و بصیرت انقلابی حماسه بزرگی را بازآفرینی کرده و با حضور باشکوه خود پشتوانه عظیم مردمی انقلاب را دوباره برپا کرده است.

وی با بیان اینکه جهاد یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است و امروز بهترین فرصت برای تحقق این امر مهم در ایام الله دهه فجر است، گفت: همه در این زمینه وظیفه مهمی دارند اعم از جوانان و نوجوانان و جوانان. جامعه جدید باید با دستاوردهای بزرگ انقلاب آشنا شود و توطئه های دشمن را در جنگ تلفیقی و جنگ نرم خنثی کند.

حتی نجف آبادی افزود: رسانه ها باید دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در بخش های مختلف جهاد را تبیین و بازخوانی کنند تا به تبیین دست پیدا کنند و به این موضوع اهتمام و حماسه های خوش خلق را تبیین کنند.

وی گفت: ملت ایران با پیروی از امام و شهدا و با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری، راه شکوهمند انقلاب اسلامی و تبلیغات شوم دشمنان و القای یأس و ناامیدی در بین مردم را ادامه خواهند داد. تاثیری در مسیر ملت نداشته باشد.

امام جمعه اراک تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در آن سال ها همواره در گمنامی به دنبال توطئه و آشوب علیه ملت بوده اند و جبهه استکبار و حامیان منطقه ای آن کودک کشی همواره از جنایتکاران و خائنین در رفتار خود حمایت کرده اند. با خشم قرآن و اهل بیت (ع).

وی با اشاره به وضعیت بد حقوق بشر در آمریکا گفت: در آمریکا که صدای مدافعان حقوق بشر به گوش می رسد، کمترین حقوق سیاه پوستان و هندی ها تضعیف شده و بیشتر جنایات تحمیل شده است و هیچ مسئول هیچ مسئولیتی ندارد.»

دری نجف آبادی با بیان اینکه ملت ایران یکپارچه و پشتیبان رهبری و آرمان های انقلاب است، گفت: امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه ها در اوج اقتدار قرار دارد و البته کمبودها و مشکلاتی در کشور وجود دارد که متکی است. بر ظرفیت و توانایی.» و استفاده از روحیه جهادی و انقلابی حذف خواهد شد.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب گفت: خودکفایی در عرصه دفاعی و امنیتی به برکت روحیه انقلابی و جهادی در کشور حاصل شده و باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی با قدرت از امنیت، پیشرفت و استقلال کشور دفاع خواهد کرد و آمادگی کامل برای ایفای نقش در گام دوم انقلاب و فتح قله های بلند را دارد. شادی و غرور.”

وی خاطرنشان کرد: راه حل مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی در همه بخش ها است و امروز همه باید برای رسیدن به این مشکل تلاش کنیم و اراده جمعی و روحیه جهادی در این زمینه باید کارساز باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید